28 wrz 2013

Hejty, hejterzy, i jak z nimi wygrać

Niedawno pytałam Was, o czym mam napisać. Pojawiło się kilka komentarzy, w tym dwa, abym napisała o hejterach i hejtach. Wcześniej też wam to obiecałam, więc dzisiaj o tym napiszę.
Na początek wyjaśnię, kim są hejterzy oraz co to są hejty.

HEJT -  to słowo pochodzi z języka angielskiego, od hate - nienawiść. Jest to zły, dokuczliwy komentarz; lub, jak teraz na asku, pytanie.

HEJTER -  ktoś, kto wszystkiego wokół nienawidzi; obraża innych, krytykuje, obrzuca wyzwiskami,  wytyka wady i niedoskonałości. Potrafi przyczepić się do wszystkiego, byle tylko komuś dokuczyć lub go poniżyć przed innymi. Zwykle hejter utrzymuje anonimowość, boi się przyznać kim jest.



Wiele razy miałam do czynienia z hejtami i hejterami. Zawsze jakoś sobie z nimi radziłam, potem powoli hejter nie miał już nic do powiedzenia, i nie komentował, nie obrażał.
Najwięcej hejtów w swojej blogowej karierze 'dostałam' za post Zza firanki. Nie spodziewałam się ich aż tylu! Byłam bardzo zadowolona z tych zdjęć, komentarze mnie trochę zdołowały, ale nadal mi się podobają.

Jak zwalczać hejty? Podam Wam tutaj moje 2 sprawdzone sposoby :

1. IGNORANCJA.
Po co się męczyć i odpowiadać, jeśli to nic Ci nie da, najlepiej zignoruj je i idź żyć dalej! Nie zastanawiaj się nad nimi, nie zaprzątaj sobie nimi głowy. Hejter zawsze będzie umiał Ci odpyskować, nie przestanie, dopóki z Tobą nie wygra! Jeśli zignorujesz hejty, wkrótce znikną. =)



2. NIE ODPOWIADAJ HEJTAMI! ZWALCZAJ JE ŚMIECHEM.
Hejtera najbardziej ucieszy to, że na jego hejty będziesz próbował hejtować jego - a to błąd. On zawsze będzie w tym lepszy, choćbyś stawał na głowie! Jeśli jednak nie możesz usiedzieć bezczynnie i bardzo chesz z tym coś zrobić, odpowiedz mu... śmiechem (hahahahahahahaha)! Możesz użyć również do tego suchara, dowcipu lub czegokolwiek innego! Niektórych może to nie zniechęcić, jednak poczują, że tą bitwę przegrali. 




Mam nadzieję, że przyda Wam się to, co tu napisałam, a zajęło mi to dosyć dużo czasu. A może właśnie ktoś Was zaczął hejtować, a Wy nie wiecie, co zrobić? Użyjcie tych sposobów, a hejter się odczepi. =)

11 komentarzy:

  1. Dobre to o pszczołach. Pożyteczny post. A już myślałam, że wszyscy na wakacjach się rozleniwili i postanowili dać sobie spokój z pisaniem postów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą ;3
    Szczere to z pszczołą ^^

    nutellowee-love.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog, a post bardzo przydatny
    założę się, że wpadne tu częściej, bo dodałam cię w moim blogu do ulubionych blogów

    obserwuję i zapraszam http://pamientnikzuzu.blogspot.com/

    pozdrawiam;)
    Zuzu

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post!
    cassie-ins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie notki super się czyta, a blog bardzo mnie zainspirował :)) Zostaję na dłużej.
    luuvmy.blogspot.com/ + obserwujemy ? :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przydatna notka! Będę wpadać tutaj częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny post C:
    paulixia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie powiem ci, fajny blog, fajny post.
    Powiem ci, że to co napisałaś przydało mi się, bo szukam i czytam w internecie jak wygrać z hejtami, co zrobić i jak sobie radzić, bo ostatnio u mnie cała masa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Bardzo przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja olewam hejterów, bo zazwyczaj są to tak głupie uwagi, że szkoda na nie czasu, co innego jak uwaga faktycznie jest na poziomie

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.