31 sie 2013

Back to school - haul.

Hej, hej, hej! :)
*** Dzisiaj jest święto blogów! Życzę wszystkim blogerkom wytrwałości w prowadzeniu bloga, mnóstwo komentarzy i czytelników! A moim (czytelnikom) bardzo dziękuję, że ze mną są i że mnie wspierają w tym, co robię. Dziękuję! ***


Dziś mam dla Was Back To School - haul. Obiecałam Wam taki filmik, nawet wgrałam go na YouTube, ale wyszedł okropnie. A specjalnie dla Was czekałam ponad 4 godziny, aż się wgra! Mogłam iść spać po 22 (powoli przyzwyczajam się do wcześniejszego kładzenia się spać - szkoła), ale czekałam godzinę, żebyście mogli go zobaczyć... 
Wczoraj za to porobiłam zdjęcia szkolnych rzeczy, aby je Wam pokazać - zamiast filmiku. I teraz oto Wam je prezentuję! :)
Zestaw ołówków. (10)

Cienkopisy.

Długopisy (ten zielony jest nawet podpisany moim imieniem i nazwiskiem :)), korektor, gumka, strugaczka, ołówki





Niektóre zeszyty.

Zeszyty tematyczne.


Zeszyt do muzyki i jak go podpisałam w środku? 
Prawdopodobnie zrobię filmik Back To School - Organizacja Mojego Biurka. Dzisiaj już próbowałam go nakręcić, jednak niezbyt mi to wyszło albo za dużo gadałam i filmik trwał ponad 20 minut, a nie chcę Was zanudzać.


W poniedziałek idzie się już do szkoły na rozpoczęcie roku. Te wakacje minęły bardzo szybko, nawet się nie obejrzałam, a tu już 31 sierpnia i w drugi dzień września znów do szkoły. Chciałabym jakieś przedłużenie wakacji, a z drugiej strony chciałabym iść do szkoły. Czuję jakieś dziwne podekscytowanie związane z pójściem do niej, nie wiem dlaczego.

Postanowiłam również, że w roku szkolnym zadania domowe będę odrabiać zaraz po obiedzie, żeby potem mieć wolne. Zamierzam również też wcześniej chodzić spać, aby się wysypiać i wcześniej wstawać. Ograniczę też choć trochę komputer i będę się więcej uczyła. Mam nadzieję, że wytrwam w tych postanowieniach. :)

A Wy postanowiliście coś zmienić w tym roku szkolnym? Robiliście posty/filmiki typu Back to school? Chętnie poczytam/obejrzę! :)

W następnym poście przedstawię Wam moje nowości w szafie, oczekujcie postu ''NEW IN''. :)

2 komentarze:

  1. Ale masz śliczny piórnik <3 Zeszyty też są fajne.
    Ja też zrobiłam u siebie post z serii Back To School.


    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ołówków :D ja nie robię postów z serii Back To School, ale lubie je czytać i oglądać filmiki z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.