5 sie 2013

Czas przeciekający przez palce...

Cześć!
Zaczął się sierpień (pięć dni temu), mamy już za sobą ponad miesiąc wakacji. Coraz częściej myślę, że czas przecieka mi przez palce, a ja nie potrafię nic z tym zrobić. Chciałabym dłuższe wakacje, albo chociaż jeden, jedyny dzień wolny od próśb rodziców ''Zrób to, zrób tamto, posprzątaj, poodkurzaj'', od sióstr i całego świata! Chcę spać do 11, i nie słyszeć krzyków sióstr. Chcę, żeby rodzicie i wszyscy inni dali mi spokój. Chciałabym położyć się wygodnie w łóżku, z dobrą książką i jakąś przekąską, i czytać, po prostu. Bez ciągłego przerywania przez moje siostry/rodziców/brata. A później iść na długi spacer.
Jednak w moim życiu jest to nierealne. 



Dodaję miks zdjęć z tamtego tygodnia :









Do tej cukierni (po lewej) codziennie z Weroniką chodzimy na lody (oprócz sobót i niedziel). Przed tymi zabiegami (to już ostatni tydzień, w ten piątek kończymy) mamy dosyć dużo czasu, więc chodzimy po mieście i jemy lody. ;)

Takie tam w sklepie. ;)
Nasze lody. Moje - smerfowe+śmietankowe, te po lewej.



Moja tapeta na komórce. 

Lody włoskie z polewą mango! (z innej cukierni)

W szatni na basenie.

Po zakupach do szkoły.



Lody miętowo-śmietankowe. 
Mój prezent dla brata z okazji 19-tych urodzin. (2 sierpnia.)


Ozdabiamy, własnoręcznie wykonany przez mamę, tort.
Potem mama zalała to jeszcze galaretką.
Borówki.


Nie dało się odwrócić. ;/

PS. Zapraszam Was na bloga mojej  imienniczki, Asi : KLIK! KLIK! KLIK!. Oraz na mojego innego bloga poświęconego ocenom innych blogów : << GARŚĆ KRYTYKI >>

2 komentarze:

  1. super post! :)


    http://smell-of-lifee.blogspot.com/ <---- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wygląd bloga <3
    Obserwuje :)

    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.