9 sie 2013

Liebster Blog Award po raz trzeci

Hej Wam! 
Dzisiaj, z powodu braków pomysłów na post, oraz braku weny, postanowiłam w końcu zrealizować nominację do Liebster Blog Award. Była jeszcze druga, ale Autorka bloga go usunęła, zresztą te nominacje dostałam już tak dawno temu!
Chyba każdy wie, o co chodzi w Liebster Blog Award, a nawet jeśli nie, to możecie o tym poczytać w poście z   25 stycznia 2013.   


1. Ulubione zwierzątko to…? 
Hmm, zbyt wiele by wymieniać. ;) 

2. Co robisz najczęściej w wakacje?
Czytam książki, nudzę się, jem lody. ;P 

3. Ulubione ciasto to…?
Sernik i ciasto czekoladowe! ♥ W każdych ilościach! 

4. Jaka jest Twoja ulubiona strona internetowa?
ASK. FM (KLIK!), Blogger, i kilka innych. :)

5. Czy masz jakieś zwierzątko?
Tak. Psy (2), kota, rybki (chyba 4). 

6. Ulubiony napój to…?
Cola/Pepsi.

7. W jakich butach lubisz chodzić najbardziej?
Trampki, lub jakieś tenisówki. 

8. Jaka jest Twoja ulubiona rasa psa?
Labrador, golden retriever.

9. Czy piszesz wiersze, opowiadania etc.?
Tak, opowiadania. Zarówno w zeszytach, na kartkach jak i na komputerze, w Wordzie. 

10. Co wolisz: laptop czy komputer stacjonarny?
Laptop, choć go nie mam. ;P Ale ma go mój tata.

11. Co wolisz: gra na komórce czy czytanie książki?
Czytanie książki. 

Żeby ten post nie był nudny, dodam też kilka zdjęć z tego tygodnia. :)






W końcu jakaś ja nie czarno biała. ;)





Więcej zdjęć pojawi się już wkrótce. :)

PS. Ostatnio jestem bardzo zaniepokojona malutką ilością komentarzy. Boję się, że wszyscy już o mnie zapomnieli, że zostałam sama. ;/ Czy ktoś jeszcze czyta tego bloga? :(

3 komentarze:

  1. Ja czytam twój blog, siostro!
    Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytam. może nie komentowałam, bo byłam na wycieczce, ale mieliśmy wi-fi, więc nawet tam sprawdzałam, czy czegoś nowego nie napisałaś.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.