8 wrz 2013

NEW IN

Hej kochani!
Dziś mam dla Was obiecany post NEW IN. Był przez niektórych z Was wyczekiwany, ale się doczekaliście! :) W mojej szafie w te wakacje pojawiło się dosyć dużo nowości ubraniowych. Pokażę Wam większość tych nowych rzeczy, jednakże o kilku rzeczach kompletnie zapomniałam i nie zrobiłam im zdjęć. Jest to tylko kilka rzeczy, więc chyba nie będziecie jakoś zmartwieni, że nie dodam tutaj ich zdjęć. ;)


 1. Buraczkowe, czy też fioletowe, trampki.
? , ok. 30 zł.

2. Granatowe spodnie.  Na zdjęciu mają inny kolor niż w rzeczywistości.

Sklep w Krakowie, 70 zł.



3. Bluza w stalowym kolorze. Niestety chyba nie będę w niej chodzić, ponieważ dziewczyna z równoległej klasy kupiła sobie taką samą. Nie chcę, żeby ludzie myśleli, że chcę się ubierać jak ona czy coś (a propo, w naszym gimnazjum były takie dziewczyny które ubierały się tak samo, ale już poszły do liceum czy gdzieś), bo to by było dziwne.
Tak, tak, jestem nienormalna, wiem.

Sklep w pewnym mieście, 39 zł.



4. Druga bluza, ale niebieska. 

Sklep w Krakowie, ok. 40 zł.


5. Dżinsowa koszula z koronkowymi wstawkami. Jest przepiękna, cudowna i w ogóle świetna! Do szkoły będę w niej chodzić tylko na jakieś specjalne okazje, bo jest za bardzo elegancka jak do szkoły.


Sklep w Krakowie, ok. 40 zł.

 6. Czarny sweterek. Na zdjęciu ma inny kolor, bo w rzeczywistości jest w kolorze kompletnie czarnym.

 C&A, ok. 50 zł.


7. T- shirt.



Mama, ?


 8. Bluzka z kokardą. 

Mama, ?


 9. T-shirt.


Mama, ?

 10. Buty w paski. Dostałam je od Babci, podczas pobytu u niej. Są na mnie za duże, bo mam rozmiar 39,5, ale mogą być. Na razie i tak w nich nie mam gdzie chodzić. Weronika dostała podobne, tylko szare, bez wzorków.



I to właściwie tyle, bo jak już wspominałam, zapomniałam zrobić niektórym rzeczom zdjęcia. Przepraszam za moje roztrzepanie, ale i tak później nie było czasu żeby je dorobić (zdjęcia). 

A.

6 komentarzy:

  1. Ta bluzka z kokardką jest cudowna *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ciuchy ^^ Zrób z nimi jakąś stylizacje :D

    Zapraszam na mojego bloga:

    http://niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieska bluza i pierwsze tenisówki rządzą *u*
    Możesz zrobić jakiś outfit? C:

    nutellowee-love.blogspot.com ♥ zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te buty. ;3;

    tt-days.blogspot.com c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Szukasz interesującego miejsca w sieci? Zapraszamy na
    www.friends.pun.pl <- jedyne w swoim rodzaju forum dyskusyjne. Rozmawiamy o wszystkim, co nas
    dotyczy, nie ma tematów tabu, a ciepła atmosfera pozwoli każdemu poczuć
    się jak w domu. ;)
    Tu poznasz ciekawych, pomysłowych ludzi, zabawisz się, wygadasz, a może
    nawet okaże się, że TO jest właśnie Twoje miejsce.
    Spróbuj już dziś, nie masz nic do stracenia. :)

    www.friends.pun.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Te bordowe trampki i bluzy są super *o*
    young-never-die.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.