24 wrz 2013

TAG : Szkolny czas

Witajcie, kochani!
Dziś post inny niż ostatnie, bo będzie to post związany ze szkołą. Mogliście się domyślić tego już po tytule. Wiele osób robi takie TAG-i, ja chciałam zrobić go już na początku roku, jednak zawsze było coś ważniejszego i aktualniejszego do napisania. 



1. O której wstajesz do szkoły? 
Zależy, na którą mam lekcję. Jeśli na drugą, to ok. 8, a jeśli na pierwszą to ok.7.


2. Ulubiony nauczyciel? 
Hmm, chyba pani od niemieckiego. Ma duże poczucie humoru! :)



3. Z jakiegoś przedmiotu jesteś najlepsza? 
Nie wiem. Wydaje mi się, że z j. polskiego. Z angielskiego czuję, że nic nie potrafię, bo pani ciągle gada po angielsku i nie potrafi uczyć... ;/




4.Czy masz w szkole, klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym ? 
Raczej z każdym. Nie mam grupy bliskich osób, nawet gdybym chciała.




5.Plecak, torba czy tornister ? 
Noszę plecak, choć czasami zdarzało mi się nosić torbę (w tamtym roku).



6. Czy malujesz się do szkoły? 
Nie. Jedynie czasami użyję mamy korektora, ale bardzo leciutko bo jest dla mnie za ciemny.




7. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki  ? 
Spodnie. Na rozpoczęcie i zakończenie sukienkę.




8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.) ?
Czasami mi się zdarza. Kolczyki (wkrętki) noszę codziennie, chyba że zapomnę je założyć. ;)



9. Czy w zeszłym roku miałaś czerwony pasek ?
Nie, chociaż się starałam. A wszystko przez księdza!


10. Czy jesz w szkole drugie śniadanie ?
Tak. Jem albo kawałek obwarzanka, albo jakiegoś batona, albo babeczkę ze sklepiku, w którym pracuję. Nie mam nawet za bardzo czasu, żeby coś zjeść i jem w biegu.





11. Przedmiot, z którego uważasz że jesteś słaba, źle Ci z nim idzie ?
Matematyka i chemia. Nie jestem dobra w przedmiotach ścisłych. 




12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, taxi, samochodem?
Chodzę pieszo, zajmuje mi to ok. 5 minut. :)



13.Zmieniasz buty  w szkole ?
Tak, na buraczkowe trampki, które mogliście zobaczyć w poście NEW IN.




14.Czy lubisz ćwiczyć na WF w szkole ?
Tak, ale nie za bardzo lubię grać w nogę na boisku trawiastym.




15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie. Nienawidzę wstawać do szkoły, a potem siedzieć na nudnych lekcjach. Wolę siedzieć w domu i leniuchować. ^^

Wszystkie zdjęcia wykorzystane w tym poście pochodzą ze strony weheartit.pl


To by było tyle na dzisiaj. Zamierzam zrobić specjalnie dla Was jakiś OOTD z ubrań, które widzieliście w poście NEW IN., tak jak chcieliście. :) 



Jak Wam idzie w szkole?
Robiliście już tego typu TAG-i? Chętnie poczytam. ;)

4 komentarze:

  1. Dochodzę do wniosku, że muszę poćwiczyć tempo wyprawiania się do szkoły. ja wstaję 0 6:10. Pakujesz się rano, czy wieczorem poprzedniego dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wieczorem, rano najwyzej sobie cos dopakuje. Nie chce tracic cennego czasu rano. ;)

      Usuń
  2. Świetny blog i super post! Jesteś cudowna i urocza ♥♥♥.


    www.ohjullie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog *.*
    zapraszam do nas http://niesymetrycznieo.blogspot.com/
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.