8 paź 2013

Projekt słoneczko, czyli o depresji, cięciu się itp.

Wiele osób na świecie się tnie (samookaleczenia), ma depresję, myśli samobójcze itp. W końcu dochodzi do załamania nerwowego, czy też samobójstwa, i śmierci. Jest to naprawdę smutne, bo życie jest naprawdę cenne, i szkoda je jednym ruchem sobie odebrać. Niektórzy ludzie chcą żyć, a mimo to umierają, np. na raka. TY możesz żyć jeszcze długo, a mimo to odbierasz je sobie bezmyślnie. 


Samookaleczenie – umyślne uszkodzenie własnego ciała w wyniku autoagresji lub depresji.

Zaburzenia depresyjne – zaburzenia psychiczne z grupy zaburzeń afektywnych, charakteryzujące się obniżeniem nastroju, lękami, nieodczuwaniem radości.


A dlaczego piszę to wszystko? Niedawno (dzisiaj, kilkadziesiąt minut temu) przeczytałam gdzieś o projekcie słoneczko. Na czym on polega? Zaraz będziecie mogli o tym przeczytać na obrazku poniżej. A czemu postanowiłam wziąć w tym udział? Ponieważ mnie samą to dotyczy, dlatego jest to dla mnie tak ważne. Wiem, że dzień powoli już dobiega końca, i zostało tylko jutro, ale niestety usłyszałam o tym trochę późno!



Zapraszam Was wszystkich do wzięcia udziału, a jeśli przeczytaliście to dzień lub kilka od napisania tego posta, to mimo wszystko możecie się dołączyć (pozwalam ;)).
W następnym poście będziecie mogli zobaczyć moje słoneczko. Mam nadzieję, że mi wyjdzie! ;)

Dołączycie się? Słyszeliście o tym projekcie? 

6 komentarzy:

  1. to ja też narysuje słoneczko, to taki mały gest, a może podnieść wile osób a duchu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym.
    Powodzenia :(

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook (lajkniesz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, trzeci raz o tym słyszę. Trochę późno ale narysuję, bo dotyczy to też mnie ;__;

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do zareklamowania się: http://internetowy-spis.blogspot.com/
    Życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już słyszałam o takich akcjach , jak np. rysowanie sobie motylka i sama tak robię :))
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądra akcja, znam to też, tylko, że w wersji z motylkiem, Ukradnę ci troszkę pomysł na posta, ale tylko troszkę.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.