22 lis 2013

Moje sposoby na nudę...

...czyli co robię, gdy się nudzę.


Czytanie książek
Moje ulubione zajęcie. Nie mogłabym żyć bez książek, bez ich niesamowitej magii. W jednej chwili, w ułamku sekundy mogę się przenieść w inne miejsce. Oddalone o setki, tysiące kilometrów; wrócić mogę równie szybko. Uwielbiam czytać, ale najbardziej typowo młodzieżowe książki; sięgam również czasami po filozoficzne. Lubię, gdy czytając, trzeba też pomyśleć, a nie tylko czytać o rzeczach lekkich, łatwych i przyjemnych. Właściwie lubię wszystkie rodzaje literackie książek, ale najbardziej powieści, najmniej lubię książki przed- i po- wojenne. 


Muzyka/śpiewanie
Muzyka... Myślę, że wiele z Was ma tak jak ja. Muzyka mnie uspokaja, wycisza, ale też ''ładuje mi baterie'', dodaje mi energii. Gdy jest mi źle, zawsze potrafi pocieszyć, ukoić ból. Często w jesienne wieczory lubię sobie przy niej pofałszować, albo się wyładować przez taniec. ''Nie mogłabym żyć bez muzyki''- może brzmi to banalnie, aczkolwiek ze mną tak właśnie jest. Ona, jako jedyna, jest, była i będzie ze mną zawsze w smutnych i szczęśliwych chwilach; jak nikt.


Fotografia

Aparat polubiłam już dawno. Jeszcze gdy byłam małym dzieckiem lubiłam robić zdjęcia rodzinie, zawsze prosiłam tatę, by mi dał aparat. Kilka lat później przerodziło się to w pasję. Zwłaszcza, gdy zaczęłam prowadzić bloga, zaczęłam robić również wiele, wiele zdjęć.
Zdjęcia natury, ludzi, krajobrazów, miast - to jest to! Może nie mam jakiegoś super sprzętu, ale dobry fotograf może robić zdjęcia nawet słabą komórką! W przyszłości planuję mieć lustrzankę, jednak teraz raczej jej nie będę miała


Pieczenie
Uwielbiam piec, krzątać się po kuchni, przygotowywać słodkości. Pieczenie to bardzo praktyczne i fajne zajęcie. Możesz jakoś zagospodarować swój czas, a przy okazji zrobić coś pożytecznego - sama zrobisz sobie słodycze! Możesz zaprosić swoich znajomych, to będzie świetna zabawa! Możecie je wspólnie ozdobić, ale mogą być zwyczajne. Tobie, twoim znajomym i rodzinie na pewno zasmakują! Nie musisz kupować w sklepie, możesz zrobić sam!


Spacer

Wieczorem, po południu, rano - każda pora jest dobra, by wybrać się na spacer. Nie chodzi o jakieś długie dystansy, zwykły spacer po parku. Sama, z rodziną, ze znajomymi - jak wolisz. Ja najbardziej lubię spacerować sama, w swoim tempie. Nikt by mnie nie poganiał, ani nie wlókł się z tyłu. Podczas takiego spaceru mogę pomyśleć, posłuchać muzyki. Czasami jednak wolę iść w ciszy, mogę się łatwiej skupić na swoich myślach.


Vlogi, YouTube

W ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo się wciągnęłam w oglądanie różnych fajnych osób na YTB. Można się pośmiać, zrobić coś z niczego, znaleźć fajny przepis, ale nie tylko. Na YouTubie konta mają również inni, równie wspaniali ludzie. Mówią o bardzo ważnych rzeczach, sprawach w naszym życiu. Mi się to bardzo przydaje, coraz więcej rozmyślam i mam własny, lepszy pogląd na świat. Konta w tym serwisie mają również piosenkarki, piosenkarze. Ci sławni na cały świat, ale też na kraj, państwo. Można posłuchać m.in. piosenek  Demi Lovato, 1D, Dawida Kwiatkowskiego i wielu innych świetnych wykonawców. Znajdziemy tu też covery, np. Daniela J, który ma świetny głos, a którego ''odkryłam'' niedawno.  

7 komentarzy:

  1. Ja jak się nudzę to smażę omlety, naleśniki itp. ;P
    Ładnie tu.
    http://neopoltiandreams.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny blog, fajny post :) Ładnie tu u cb
    Klikniesz w napis na końcu posta ? Z góry dziękuję :*
    +obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne zainteresowania. xD Ale jak siedzę w kuchni to gotuję coś podobnego do kaszy manny i robię z tego pyszne ciacho. :3 Albo eksperymentuję z ryżem, makaronem i tak dalej. xD

    tt-days.blogspot.com
    Pozdrawiam i zapraszam. :D
    Psyche <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię porobić zdjęcia, poczytać czy pooglądać coś na YT.

    Zapraszam do mnie - http://awaterheart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje sposoby na nudę są identyczne^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobne sposoby :))

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę:*
    + Proszę, kliknij w baner sheinside na moim blogu :) ♥

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.