6 lis 2013

Moje ulubione seriale/programy telewizyjne

Cześć Wam!
Dosyć dawno miałam już wystartować z postami tematycznymi, jednak zawsze coś stało mi na przeszkodzie. A to inny temat, a to nieprzygotowanie (w trakcie pisania mam 2 posty!). Ale dzisiaj w końcu postanowiłam coś z tym zrobić, i tak oto powstał ten post. :) Będzie on o moich ulubionych serialach telewizyjnych. Mam nadzieję, że przypadnie on Wam do gustu, zresztą jest dosyć krótki, bo nie mam zbyt wielu ulubionych programów telewizyjnych. :)


1. Na dobre i na złe.
Serial rozgrywa się w fikcyjnym podwarszawskim mieście Leśna Góra. Opowiada o losach personelu szpitala, ale także pacjentów.
Jest to mój serial nr.1. Połączenie problemów życiowych i medycyny, może się zdawać dosyć dziwne, ale jest bardzo efektowne. Co tydzień całą rodziną zasiadamy przed telewizorem i śledzimy dalsze losy postaci, to już nasza taka środowa rutyna.





2. Rodzinka.pl
Chyba już cała Polska zna rodzinkę Boskich, więc co tu dużo gadać. Natalia i Ludwik Boscy wychowują trójkę synów. Wiąże się z tym wiele kłopotów, ale i bardzo śmiesznych sytuacji.

                                


3. Ukryta Prawda
Jest to program z gatunku scripted docu w realistyczny sposób przedstawiający historie międzyludzkich konfliktów. Większość z Was na pewno zna ten program telewizyjny, a nawet pewnie go ogląda. Ja właściwie robię to codziennie, zwłaszcza po szkole. Jakoś lubię oglądać tego typu programy, o problemach innych ludzi. 


4. Pierwsza Miłość. 
Szczerze mówiąc, ostatnio bardzo zaniedbałam ten serial, ale nic dziwnego, skoro odcinki emitowane są codziennie, a ja nawet nie mam na to czasu? Jednak mimo to bardzo lubię oglądać ''Pierwszą Miłość''. Reżyserzy z dużą łatwością wprowadzają nowych bohaterów. Ostatnio pojawiło się też wiele młodych aktorów, przez co mi lepiej się ogląda; chociaż robię to tylko raz w tygodniu czy też rzadziej... 



12 komentarzy:

  1. Rodzinka pl <33
    ja lubię jeszcze seriale typu trudne sprawy, ukryta prawda, szkoła życia xdd

    Zapraszam do mnie ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego lubię tylko "Rodzinkę.pl" :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzinka.pl <3
    Fajny blog. Serdecznie zapraszam na mojego : berrysmilee.blogspot.com , właśnie trwa konkurs ;) Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj lub zostaw komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie lubię polskich seriali. Poza "Rodzinką.pl" i "Czasem honoru" (słyszałam, że dobry). Wolę zagraniczne, bo polskie akurat są słabe :( Taka moja opinia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Na dobre i na złe, Rodzinkę.pl i Pierwszą miłość :3.

    http://www.glowingiinthedark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja lubi rodzinkę.pl :)

    http://magneticloveme.blogspot.com/ :);*

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :)
    obserwuje i licze na revanż ;*

    malinkaxpp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię je wszystkie, chociaż ostatnio troche brak czasu na ich oglądanie ;)
    Wpadnij do mnie i zaobserwuj jeśli ci się spodoba ;)
    http://minnianddaisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. NA DOBRE I NA ZŁE ♥ Kocham ten serial, haha :))

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.