24 lis 2013

Tumblr

Hej, miśki
Dzisiaj kolejny nietypowy post, zresztą takich będzie coraz więcej. Jak widzicie, nie piszę już tyle o codzienności, ale pojawia się coraz więcej tematycznych postów. W zanadrzu jest ich jeszcze kilka, a jeden jest w trakcie pisania. Powinien pojawić się za niedługo. 
Dziś napiszę Wam o dosyć znanej stronie internetowej, a mianowicie będzie to tumblr. W Polsce może nie jest jeszcze tak znany jak w Stanach czy w innych państwach i krajach, ale coraz większa liczba nastolatków zakłada tam sobie konto. Ja sama kilka tygodni temu to zrobiłam, dlatego o nim napiszę. 
Teraz wytłumaczę niewtajemniczonym, co to jest tumblr, do czego służy itp.

Tumblr – platforma mikroblogowa. Pozwala użytkownikom łatwo tworzyć wpisy w kategoriach: tekst, obrazek, klip wideo, plik dźwiękowy, link, cytat, dialog. Serwis powstał w 2007 roku, a jego założycielem jest David Karp.


A teraz bardziej po ludzku :  Ta strona to taki internetowy pamiętnik. Może być tylko w postaci zdjęć, albo tylko pisany, ale często ludzie to łączą (ja postawiłam na zdjęcia). Może to być też Twój blog, albo po prostu album z inspirującymi albo pamiątkowymi zdjęciami. 

♥ Zapraszam. ♥

7 komentarzy:

  1. Ja mam tumblr, ale tylko czasem na niego coś wrzucam.

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tym nie słyszałam, ale wydaje się fajne .

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tumblr'a :3 Jestem taką córką marnotrawną - znikam i pojawiam się po stosunkowo długim czasie :)
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kolezanka ma tam bloga, super sprawa, świetne źródło inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham różne tumblr'y ♥


    by-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.