4 gru 2013

Before I Die - my list

Dzisiejszy dzień nie zaliczam do udanych, ale również nie był taki zły... Jednak humor mi nie dopisuje, więc trudno byłoby napisać mi coś pozytywnego. Postanowiłam, że tym razem pokażę Wam swoją listę before i die, którą widziałam na kilku blogach, jednak nie w ostatnich kilku miesiącach. Pomyślałam, że może będzie to dla Was fajną odmianą, bo na każdym blogu jest już coś świątecznego, ale dla mnie jest jeszcze ciut za wcześnie. Na razie nie będę Was tym zadręczać, mam jeszcze czas. ;)
Myślę jednak, że lista nie będzie zawierała wszystkich rzeczy, które chcę zrobić przed śmiercią. Jest ich o wiele, wiele więcej, ale nie chciałam robić za długiego posta, nikomu by się nie chciało go czytać.. ;)

Zaadoptować zwierzaka, najlepiej kota lub psa. 
Mieć garderobę.
 
Pomóc dzieciom w Afryce. 

Mieć córkę.

Pojechać na Hawaje. 

Pocałunek w deszczu.

Założyć kłódkę na moście miłości.

Napisać i opublikować książkę.

Pojechać do Londynu.

Zestarzeć się ze swoją drugą połówką. 

Mieć perfekcyjne wesele & ślub.

Pocałunek pod wodą.

Zobaczyć spadającą gwiazdę.

Podróżować po świecie.

Mieć mały tatuaż.

Zobaczyć wieżę Eiffla. 
Mieć wymarzone ciało.

Żyć w wymarzonym domu. 


Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu, i dzięki temu choć trochę bardziej mnie poznaliście. :) Jeśli robiliście taki post, zostawcie w komentarzu link, chętnie zobaczę. :) A może zamierzacie zrobić taką listę?

6 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł na posta. Na serio marzysz o pocałunku pod wodą? Chyba bym na to nie wpadła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie marzę, ale chciałabym to zrobić. :)

      Usuń
  2. Ja mam w planach takiego posta, ale na razie się do tego zbieram :D
    Ciekawe plany :3 Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie - zdecydowanie tak!

    http://sa-sza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, przepiękna notka <3
    Także bardzo pragnę odwiedzić Londyn...
    http://jula-blog.blogspot.com/ wpadnij na nn, proszę ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego w Twojej głowie siedzi to samo, co w mojej...?! *O* :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.