2 gru 2013

Grudniowe inspiracje

Hej, misie!
Zapewne zauważyliście nowy szablon, nowy wygląd bloga. Przypadł Wam do gustu? Mi bardzo! Wykonała go świetna blogerka, Cathen. Na dodatek zrobiła dwie wersje nagłówka - świąteczny i zwykły. Jestem bardzo, bardzo zadowolona z jej pracy. Zmieniłam jedynie kilka szczegółów, aby design był bardziej mój. :)
Dzisiaj mam dla Was grudniowe inspiracje, w końcu wczoraj już się zaczął grudzień. Jeszcze niedawno nie przepadałam za tym miesiącem, jednak z upływem lat to się zmienia. Grudzień to naprawdę wspaniały, magiczny i piękny miesiąc!
Już nie mogę doczekać się śniegu...







8 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje, ja zawsze kochałam zimę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały design ♥ Poza tym wspaniałe inspiracje. Cały Twój blog mnie urzekł :3
    Pozdrawiam ♥

    http://young-dreameer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny nowi design ! :3 Inspiracje dodają klimatu na Twoim blogu. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest nowy wygląd. Mi jak najbardziej się podoba. ;3

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę świąteczno-zimowa gorączka dopadła wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wygląd bloga :)

    Jej,święta,święta,święta - wszędzie je już widać. Magia :D Ale niestety słyszałam,że na dłużej śniegu można spodziewać się dopiero w styczniu,a jak wiadomo święta bez śniegu to już nie takie same święta :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham grudzień i tą atmosferę!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.