6 gru 2013

Mikołajki!

Hej, śnieżynki!
Jak każdy wiecie, że dziś są Mikołajki! Dzień, w którym budzik cię nie budzi, wstajesz wcześniej od niego. Dzień, w którym budzisz się w nocy, czekając na świętego. Dzień, w którym dostajesz prezenty i sam je dajesz. Ogółem - bardzo, bardzo świetny dzień! Ja sama go uwielbiam, zapewne chociaż połowa z Was również. ;) Stwierdziłam, że w tym roku dostałam całkiem fajne prezenty, ale mało słodyczy. :( Cóż, nie będę potem jęczała, że brzuch mnie boli, haha.
Natomiast na dworze kompletnie nie ma śniegu! Coś tam popadało, ale zaraz stopniało... Co to za Mikołaj bez śniegu? A do tego jeszcze ten straszny huragan. Gdy wracałam ze szkoły to tak wiało, że prawie mi czapkę porwało; aż musiałam ją przytrzymywać dłońmi...
Poniżej możecie zobaczyć prezent, który kupiłam dla Natana, i który miał się tutaj pojawić. :)
Prezent dla kolegi : cukierki (chyba z 6 rodzajów...), czekolady,  piłeczki do ping-ponga, kinder bueno, prince polo, tik-taki, nim2 świąteczne żelki, oraz inne słodycze. :)


Co dostaliście na Mikołajki? Jesteście zadowoleni z prezentów?

9 komentarzy:

  1. sliczne zdjecia ;) ja jestem zadowolona z prezentow! :))
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :)

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że dużo, na pewno fajnych, prezentów dostałaś :)

    // welwetowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zrobisz post z prezentami, które dostałaś ?:)

    notperfect-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo ciekawie piszesz.
    jestem pierwszy raz- może obserwacja? zaczniesz?
    Klikniesz w baner "sheinside" na moim blogu?<3
    MALINKAXPP.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog.

    Zapraszam wszystkich do mnie. :) http://liveyourstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny post! Mega zdjęcia!
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, zrobie to samo! <3

    Genialny post! Mega zdjęcia!
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, zrobie to samo! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.