20 gru 2013

New photos of nature


Hej, moi kochani!
W końcu mamy tak długo wyczekiwane i upragnione przez większość wolne! Wolne od szkoły aż do końca roku. Jak to pięknie brzmi...  Do tego ZERO nauki, zero odrabiania prac domowych, sam luz!  Przede mną teraz przygotowania do świąt, a w końcu same święta. Jednak ja w tym roku nie cieszę się na te święta. Myślę, że to będzie raczej przygnębiający dla mnie okres czasu, nawet nie mam ochoty iść do Babci na Wigilię. Oj, nie wiem co się ze mną dzieje, ale mam nadzieję, że szybko mi to przejdzie. :)
A dzisiaj w końcu mam dla Was jakieś porządne zdjęcia. Tym razem naprawdę mi wyszły i jestem z nich bardzo dumna. ;) A Wam jak się podobają?










3 komentarze:

  1. A ja jakoś w tym roku cieszę się na święta bardziej niż zawsze. Bardzo fajne zdjęcia, nie ukrywam, masz talent. Ja teraz na święta dostanę nowy aparat i mam nadzieję że chwilę po tym wybiorę się na ''artystyczne'' zdjęcia do parku! : )

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zdjęcia cudne! Ja wyglądam świąt z niecierpliwieniem :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.