14 gru 2013

Ready for Christmas - TAG!

Święta zbliżają się coraz większymi krokami. Jeszcze tylko 10 dni (tydzień i 3 dni) i Wigilia! Jakoś nie jestem do niej przygotowana, i nie za bardzo chciałabym na niej być. Jakoś wydarzenia ostatnich tygodni mnie przytłoczyły, nie potrafię się cieszyć jak co roku...  Jednak jestem dobrej myśli, i wierzę, że będzie dobrze. :) Muszę tylko pojechać do jakiegoś sklepu, po sukienkę. Ostatnio bardzo polubiłam spódnice i sukienki, mimo że w nich wcale nie chodzę. Jest to spowodowane ich małą ilością w mojej szafie; ale postanawiam to nadrobić! ;)
Przygotowałam dla Was dzisiaj świąteczny TAG. Myślę, że pojawi się choć jeszcze jeden, bo widziałam ich już naprawdę dużo, i to przeróżnych!


1. Ulubiony świąteczny film. 
Raczej takiego nie mam. Kevin mi się już znudził, bo ile można oglądać jeden film w kółko przez kilka lat? Podobają mi się Listy do M., jednak nie mogę powiedzieć, że to mój ulubiony świąteczny film.

2. Ulubiony świąteczny kolor.
Biały, zielony.

3. Ubierasz się odświętnie czy spędzasz święta w piżamie? 
Na początku normalnie, potem do kolacji wigilijnej odświętnie, w inne dni raczej też. :)


4. Jeśli w tym roku mogłabyś podarować prezent jednej osobie, kto by to był?
Prawdopodobnie moja mama. 

5. Otwierasz prezenty w Wigilię czy w świąteczny poranek?
W Wigilię. 


6.  Czy kiedykolwiek zbudowałaś domek z piernika?
Niestety nie. :(

7. Co lubisz robić podczas przerwy świątecznej?
Jest wiele takich rzeczy, jednak chyba najbardziej lubię ozdabiać dom i swój pokój. :)

8.  Jakieś świąteczne życzenia?
Dużo, ale się nie spełnią. 
 

9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Barszcz babci i zapach choinki - uwielbiam!


10.  Ulubione świąteczne jedzenie?
Jestem bardzo wybredną osobą w kwestii żywieniowej, ale mimo to bardzo lubię barszcz i karpia. :)

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten tag ;D

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    Patusia16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły post
    Pozdro
    http://qwerty-qwerty-blog-o-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam święta :D! Świetny tag ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony tag *.*

    http://alekssandrasssss.blogspot.com
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Listy do M! Oglądam je co roku! : )

    Obserwuję, zapraszam do mnie, może jak Ci się spodoba to zostaniesz na dłużej?
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. masz niesamowitego bloga i muszę przyznać, że mnie nim oczarowałaś ;*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój blog przypadł mi do gustu więc może obserwacja za obserwację?:*

    http://paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym takie paznokcie jak na zdjęciu ;)
    http://niegdysienietlumacz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super tag!

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy tag:D
    Gratuluję wygrania w moim losowaniu.Wysłałam do cb e-maila:)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.