22 gru 2013

Świąteczny tag

Mam dla Was kolejny świąteczny tag. Jest on oryginalny, drugiego takiego nie znajdziecie; powywalałam kilka (powtarzających się we wcześniejszym tagu) pytania, a dodałam własne. Dlatego jeśli chcecie zrobić taki sam na blogu, napiszcie proszę, skąd go wzięliście.
Postów świątecznych będzie jeszcze co najmniej 3. Na pewno będzie Winterlicious, pojawi się on jutro lub we wtorek; ew. środę. Do tego jeszcze świąteczne inspiracje, później świąteczne prezenty, czyli to, co dostanę pod choinkę + prezenty od Mikołaja, o pokazanie których mnie prosiliście. :)
A teraz zapraszam Was do czytania! :)


1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Właściwie to jakoś nie specjalnie przygotowuję się do świąt. Zawsze tylko ok. 2 tygodnie przed nimi dekorowałam pokój, później go sprzątałam, wraz z domem. Więcej raczej nic, może coś tam jeszcze w kuchni. 


2. Jak przystrojoną i jaką będziesz mieć w tym roku choinkę?

Na pewno będzie żywa. Oczywiście przystrojona bombkami, lampkami, łańcuchami, mikołajami z czekolady, cukierkami... :)


3. Jak wygląda twój pokój w czasie okresu świątecznego?
Od trzech lat staram się jakoś ozdabiać swój pokój, więc ozdobiony jest na pewno. Rok temu (i wcześniej) miałam w pokoju choinkę (siostry też), ale w tym roku z niej rezygnuję. Aktualnie mam powieszone świecące na czerwono lampki, ozdobne wstążki, oraz gwiazdki na oknie. 


4. Co chciałabyś zobaczyć w tym roku pod swoją choinką?
Rzeczy, których nie dostanę na pewno, czyli laptopa i lustrzankę; oraz mnóstwo prezentów dla całej rodziny!



5. Jaki jest twój ulubiony świąteczny film? 
Nie mam takiego. :)


6. Jakiej potrawy nie powinno zabraknąć na wigilijnym stole?
Na pewno karpia! 


7. Czy kupujesz rodzinie prezenty?
Nie.


8. Jak wygląda twój dzień i twojej rodziny 24 grudnia?

Nie pamiętam za bardzo. ;P Pamiętam tylko, że dużo sprzątamy, a wieczorem udajemy się do babci, u której prawie zawsze jest Wigilia. 



9. Święta spędzasz w domu czy po za nim?
W domu, ale odwiedzamy też wtedy rodzinę. :)


10. Masz/miałaś kiedyś kalendarz adwentowy?
Jak byłam mała, to miałam, nawet tego nie pamiętam. Teraz (ani wcześniej) nie miałam. 


11. Zwierzę, które najbardziej kojarzy ci się ze świętami?
Renifer! W okresie świątecznym można je spotkać wszędzie! ;)


12. Czy w Twoim domu kontynuowane są dawne zwyczaje wigilijne, typu sianko pod obrusem?
Oczywiście! Zawsze zostawiamy wolne nakrycie dla wędrowca, chowamy sianko pod obrus, wypatrujemy pierwszej gwiazdki oraz inne. :)


7 komentarzy:

  1. Zazdroszczę, ja niby mam dużą, bo do sufitu choinkę ale niestety sztuczną

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A czym różni sie twój świateczny tag od pozostałych?? Poza tym fajny blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałabym mieć żywą choinkę :)

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Presently it is appropriate time to make some plans for the longer term and its the moment to enjoy. Ive learn this submit and if I may I wish to counsel you some interesting issues or advice. Maybe you can publish next articles referring to this article. I hope to learn even more things about it!
    Disney Games

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny Tag i ciekawe odpowiedzi.U mnie też zawsze się idzie w Wigilie do babci;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak byłam mała też wpatrywałem pierwszej gwiazdki ")

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.