31 gru 2013

Sylwester 2013


Hej, kochani!
Każdy wie, jaki dzisiaj dzień. Tak, 31 grudnia- Sylwester. Nie mogę uwierzyć, jak ten rok szybko minął... Zresztą u mnie przeważnie tak jest, dopiero w okolicach końca roku, orientuję się, że zaraz zacznie się rok kolejny. Nie lubię tego uczucia, bo zwiastuje ono znów coś nowego. Znów będę musiała przyzwyczajać się do liczby 2014, pisanej w zeszycie i wszechobecnej gdziekolwiek się spojrzy. Może i lubię zmiany, ale tylko na lepsze. Czuję, że rok 2014 będzie obfitował w wiele niespodzianek, nie zawsze dla mnie dobrych... Cóż, mam nadzieję, że będzie lepiej, niż jest teraz.
A jak Wam idą przygotowania do Sylwestra 2013? Ja już wczoraj kupiłam trochę przekąsek, a dziś postanowiłam, że z siostrami oglądniemy jakiś film, może nawet 2, na pewno będziemy też oglądać Sylwester w telewizji, i takie tam. Pewnie nie wiele będzie się różnił ten Sylwek od poprzedniego, ale co tam. ;)

Dzisiaj w końcu też dotarł do mnie tak długo wyczekiwany list! :)

Kilka z sylwestrowych przysmaków. ;) 
Moje nowości. W końcu mam jakieś cieplejsze swetry, yay!

Chciałabym również życzyć Wam wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Aby rok 2014 był jeszcze bardziej udany od poprzedniego! Żeby wszystkie Wasze marzenia się spełniły, abyście zrealizowali swoje cele i marzenia. Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

12 komentarzy:

  1. Fajne sweterki! Udanego Sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku :)

    Wspólna obserwacja?Zacznij :)
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero zaczynaliśmy 2013, ahh jak to mija!

    Szczęśliwego Nowego Roku!
    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sweterki, kocham *w*

    Bardzo podoba mi się twój blog, więc obserwuję :)
    Zapraszam do mnie, jeśli się spodoba również zaobserwuj lub skomentuj :)
    http://my-and-only-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego nowego i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  6. Happy New Year :)

    http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego w NOWYM ROKU
    BLOG- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny blog :)
    Powodzenia w blogowaniu!

    • Zapraszam na mojego bloga •

    www.niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne swetry.!
    daily-ideally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki modne i cieplutkie sweterki :)
    Zapraszam do mnie http://you-only-live-onc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sweterki, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.