23 gru 2013

Wesołych świąt!

Cześć, misie! 
Nie mogę uwierzyć, że to już jutro. Już jutro Wigilia. Z jednej strony nie mam na nią ochoty, a z drugiej, czuję jakieś podniecenie, jakby miało wydarzyć się coś niezwykłego. Czuję, że to będą jakieś niesamowite święta, inne od wszystkich.... Pewnie tak nie będzie, ale zawsze można pomarzyć. ;)
Dzisiaj rano tata przywiózł żywą choinkę. Od razu zabrałam się za jej dekorowanie (siostry do mnie potem dołączyły) i muszę przyznać, że nie za bardzo mi to szło... Haha, dobrze że potem jakoś się ją udało ubrać, i teraz wygląda pięknie. Nie zrobiłam jej na razie żadnych zdjęć, ale mam na to jeszcze czas. :)






Prawdopodobnie jutro nie pojawi się post (i tak nikt nie miałby czasu go przeczytać ;)), więc już dziś chciałabym złożyć najlepsze życzenia. 

Chcę Wam życzyć przede wszystkim radosnych, wesołych świąt, bez stresu i problemów, spędzonych w otoczeniu rodziny. Abyście byli pozytywnie nastawieni do świata i odnajdywali w nim same najlepsze rzeczy. Nie przestawajcie się uśmiechać, nigdy się nie zmieniajcie, bądźcie sobą! Życzę Wam również, żeby wszystkie Wasze marzenia się spełniły, żebyście osiągnęli swoje cele

WESOŁYCH ŚWIĄT, KOCHANI! 

7 komentarzy:

  1. Ja bym wolała, żeby spadł śnieg :c Wtedy byłoby na prawdę magicznie, ale niestety.. :c
    Również wszystkiego dobrego, wesołych świąt ♥

    get-some-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę żywej choinki, u mnie sztuczna niestety.

    Wesołych świąt!
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieg... :/

    Wesołych świąt!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D Liczę na to samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dwa lata temu miałam żywą, wygląda pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajem. No chyba że z ta różnicą: bądź sobą ale można zawsze starać się zmienić na lepsze. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny blog!
    Jeśli masz chwilkę to wpadnij do mnie:
    http://tami-tamiii.blogspot.com/

    Jeśli chcesz zostaw po sobie ślad:))
    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.