17 gru 2013

Wymarzony chłopak

Hei! 
Dzisiaj mieliśmy Wigilię klasową. Z racji tego wcale nie mieliśmy lekcji, a przyszliśmy na 13! Jak dobrze wylegiwać się w łóżku do 9, nie musieć wstawać... Ach, coś wspaniałego. Do domu wróciłam natomiast ok. 18:00, na koniec sprzątałam jeszcze klasę, inaczej wróciłabym trochę wcześniej. Myślę, że było całkiem okej, chociaż Mikołaj nie potrafił się zachowywać, ciągle narzekał, wylał sok, krzyczał... Cóż, mam nadzieję, że w następnym roku Wigilia klasowa będzie lepsza! :)


Trochę z innej beczki :
Wszyscy wiemy, że nie ma ideałów, ani ludzi perfekcyjnych. Ja również to wiem, ale mimo tego postanowiłam zrobić listę, jaki powinien być mój wymarzony chłopak. Raczej nigdy takiego nie znajdę, ale zawsze można pomarzyć. ;)


 Śmieszny, żartobliwy.  Jestem typem ''wesołka'' (przeważnie) i kocham się śmiać. Chłopak, który nie potrafiłby mnie rozśmieszyć, nie byłby dla mnie.
 Szalony. Z którym mogłabym żartować i się z niego naśmiewać, a on nie byłby zły. Musi zrozumieć również moje poczucie humoru. Jednak mnie śmieszy prawie wszystko, haha.
 Pozytywny. Nie przepadam za smutasami.
 Szanujący innych. Nie lubię osób, które nie szanują innych. Nie chciałabym, aby mój chłopak gardziłby innymi, na siłę się popisywał, czy też się przechwalał. 
 Kochający rodzinę. 
 Będący sobą, w każdej sytuacji. 
 Z fajnym charakterem. 
 Nie może lekceważyć szkoły, obowiązków. 

 Tolerancyjny. Bardzo zwracam na to uwagę. Powinniśmy traktować innych jako równym sobie, a nie jak odmieńców. Ludzie naśmiewający się z kalek czy też ''innych'' są żałośni. 
 Okazujący swoją miłość. Nie na każdym kroku, ale często. :)

Wyższy ode mnie. (jestem dosyć wysoka - mam 175 cm wzrostu) 

Romantyk!  Zabierający mnie na długie, wieczorne spacery w świetle gwiazd. Na różnego typu romantyczne wypady... Ach...


2 komentarze:

  1. My w tym roku nie mamy wigilijki, tylko idziemy zrobić koncert dla staruszków :)
    ❅ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :)
    Proszę Cię o klikanie w baner sheinside, to dla mnie ważne ♥
    http://fashionneverenough.blogspot.com/2013/12/shineside.html

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.