28 gru 2013

Zimowy mix zdjęć



Witajcie, kochani.
Bez zbędnego przedłużania, co się u mnie działo (nic ciekawego, nudaaa) czy coś w tym stylu, od razu przechodzę do sedna, czyli co pokażę Wam w tym poście oraz troszkę o moich planach. Pokażę Wam mix zdjęć, które nie pasowały mi do żadnego posta, a które mi się jednak podobają. Postanowiłam jeszcze, że za niedługo przedstawię Wam najlepsze zdjęcia z roku 2013, nie widziałam nigdzie czegoś takiego, więc myślę, że będzie to coś oryginalnego. :) Hahah, myślę, że uda mi się zmieścić w 20, co? ;)








8 komentarzy:

  1. Świetna bombka i w ogóle wszystkie zdjęcia. A kot..? Mrrrr... ♥

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się zdjęcie z fragmentem pyszczka kota ♥
    Fajny pomysł na post ze zdjęciami 2013!

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/ (Giveaway z Rosegal)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3. To z pyszczkiem kotka jest po prostu przepiękne *-*. Świetny post
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są śliczne, a te dwa ostatnie , bardzo artystyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia, wszystkie są śliczne, ale to z klawiszami <33 boskie.
    BLOG-klik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia, a to przedostatnie inspiracją! ;3
    Świetne zdjęcie klawiszy *Aww* <33333
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zostałaś nominowana do LBA! Więcej informacji znajdziesz na moim blogu!
    Gratuluję :*

    przemyslenia-julii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.