7 sty 2014

2 strony, na których mnie znajdziesz

Hej!
Postanowiłam, że pokażę Wam strony internetowe, gdzie możecie mnie znaleźć. Jestem zalogowana tylko na dwóch takich ''ważnych'' stronach , bo inne mi są po prostu nieprzydatne. Instagrama jeszcze nie mam, a wszystko przez zepsuty telefon... A dlaczego taki post? Ciągle dochodzą nowi czytelnicy, którzy mogą nie wiedzieć, gdzie mam konto, gdzie mogą zadać mi pytanie. Często też zmieniam konta, albo już na nie nie wchodzę, uaktualnienia się przydają. ;) Takie posty są bardzo pomocne, zwłaszcza że nie mam tego wszystkiego wypisanego w kolumnie ''o mnie''.

TUMBLR


ASK.FM
Nowiutkie konto, teraz wchodzę tylko i wyłącznie na to. :)

3 komentarze:

  1. Podziwiam cię za to jak angażujesz się w tworzenie bloga i pisanie posów. Szacun.

    OdpowiedzUsuń
  2. obserwuję na asku xd

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł na post !

    poklikasz w banner lub link Aupie.com?
    to dla mnie jak i dla każdej bloggerki ważne
    http://my-colorful-live.blogspot.com/2014/01/aupiecom.html

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.