11 sty 2014

Liebster Blog Award - po raz kolejny

Cześć, kochani!
Pod koniec grudnia zostałam nominowana przez Julię do LBA. Przypomniałam sobie o tym dopiero dzisiaj, mimo że miałam to zrobić jak najszybciej... Cóż, ważne że w ogóle mi się o tym przypomniało. ;)
Każdy chyba wie, o co chodzi, a jeśli nie, przeczytacie to tutaj (specjalnie zrobiłam ten obrazek!).
Dzisiaj złamałam trochę reguły LBA, ponieważ nikogo nie nominuję. Dlaczego? Posty tego typu robiłam już trzy (ten jest czwarty), nominacji było więcej. Nominowałam już tyle osób, że chyba wystarczy, co? Na dodatek obserwuję blogi, które mają raczej dużo obserwatorów, i blogów z małą ilością by mi zabrakło.



1. Kiedy na Twoim blogu pojawiła się pierwsza notka?
Wrzesień, 2012r. Wszystkie posty z tamtego okresu usunęłam, zostawiłam tylko te do lutego. 


2. Co, według Ciebie, wyróżnia Twój blog od innych?

Może to, że staram się poruszać wszystkie tematy. Znajdziecie tu recenzje książek, stylizacje modowe, outfity, zdjęcia, inspiracje, refleksje, posty tematyczne, tagi, i inne. 



3. Skąd czerpiesz inspiracje na posty?
Często z głowy. Zdarza mi się też z dnia codziennego lub z innych blogów.


4. Kim chciałabyś/chciałbyś zostać w przyszłości?

Jeszcze nie wiem. Może aktorką, zawsze mnie ciągnęło do teatru. :)


5. Jaki masz kolor oczu?

Jasny brązowy. Mama mówi, że kasztanowy.


6. O której godzinie zazwyczaj wstajesz, jeżeli nie musisz iść do szkoły?

W soboty - 10.30, ale budzę się wcześniej. W niedziele - 8.


7. Jakie masz plany na 2014 rok?

Chcę bardziej się zaangażować w bloga i go rozwinąć. Poza tym przestać przejmować się innymi. Wciąż iść przed siebie, nie oglądając się do tyłu.


8. Czy masz rodzeństwo?

Tak, brata i dwie siostry.


9. Jakie są Twoje zainteresowania?

Nigdy nie wiem, co odpowiedzieć na takie pytanie, pod nim może kryć się wiele. Dlatego znów go uniknę i pomknę dalej. 


10. Jakie jest Twoje motto życiowe?

Hmm, chyba takiego nie mam. 


11. 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz ani jednego dnia
.

Jedzenie i woda, to na pewno. Hmm, więcej chyba nie ma, bo nie mam jakiś specjalnych wymagań. ;)


*Nie miałam lepszego zdjęcia, wybaczcie*

2 komentarze:

  1. Koniec grudnia? ją przeciagam nominację do LBA chyba od października ;-)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.