2 sty 2014

Nowy rok, nowe pomysły, nowe nowości!


Cześć, miśki!
Znów powróciłam do mojej codziennej rutyny : wstać, ubrać się, zjeść, szkoła, nuda, spać. Zazdroszczę tym, którzy idą do szkoły dopiero 7 stycznia. Jedynym pocieszeniem dla mnie jest to, że jeszcze tylko jutro i weekend.
Mam dla Was też informację : dopóki jakoś nie ogarnę sobie jakoś roku 2014, to posty będą pojawiać się rzadziej, ale myślę, że do następnego lub jeszcze kolejnego posta mi się to uda. Zresztą pomysłów trochę już mam, więc będzie mi trochę łatwiej. Zamierzam też zmienić trochę bloga : więcej postów tematycznych i refleksyjnych; więcej inspiracji; więcej mody i stylizacji. Oczywiście to nie wszystko. Zamierzam zrobić też różnego rodzaju tagi, abyście więcej wiedzieli o mnie. :) A jeśli macie jakieś pomysły na posty, coś, co chcielibyście tutaj zobaczyć, śmiało piszcie w komentarzach; jestem otwarta na Wasze propozycje! :)
A teraz chcę Wam pokazać kilka zdjęć z Sylwestra, szkoda że tylko 2, bo nie chciało mi się robić zdjęć, a jak zrobiłam, to były rozmazane. -,-


Oglądamy : na początku Klik: i robisz co chcesz; później (zdj.) Uniwersytet Potworny.


2 komentarze:

  1. Fajne to Twoje zdjęcie!. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej już 2014!Śliczna jesteś <33

    Tymaczasem zaparszam do mnie na konkurs (do wygrania 2 desingi bloga),jeśli jesteś zainteresowana:
    http://dont-benormal.blogspot.com/2014/01/konkurs-wygraj-wyglad-bloga.html#comment-form
    ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.