13 sty 2014

Pastelowe inspiracje

Hej, misie.
Dzisiejszy dzień minął mi nawet znośnie, pomimo tego, że rano strasznie nie chciało mi się wstawać... Pod kołdrą tak cieplutko, wygodnie, przytulnie. I jak tu się gdzieś ruszyć, a co dopiero iść do szkoły? Na dodatek okropne uczucie senności. Nie wiem, jak to się dzieje, że śpię 10 godzin (a czasami nawet 11), a nadal jestem senna? To niemożliwe, a jednak. Na szczęście udało mi się dobudzić, chociaż ledwo. ;) 
Poprawiłam ocenę z chemii na semestr, z 3 na 4. Z historii niestety nie mam już możliwości na 5, ale w następnym semestrze może się postaram i ją wywalczę. Jeśli chodzi o inne przedmioty, to jest całkiem nieźle. Jedynie z matematyki będę miała 3, ale nic dziwnego, skoro mamy taką nauczycielkę, która nie chce nam niczego tłumaczyć.
Dziś chcę Wam pokazać pastelowe inspiracje, czego domyślacie się już zapewne po tytule posta. Kolory pastelowe są i zawsze będą moimi ulubionymi. Są neutralne, delikatne, wpasowujące się w mój gust. Nie krzyczą jak neony, nie smucą jak czerń. Są wręcz perfekcyjne. 





Jak spędziliście dzisiejszy dzień? 
Miłego wieczoru.

3 komentarze:

  1. Jak mi się marzy taki pokój jak na zdjęciu!

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstawanie z rana to chyba problem wielu osób,mój też ;)
    Też lubię pastele,neony do mnie nie przemawiają :)
    No i gratulacje poprawionej oceny z chemii!:)
    Agata.

    zakreconyswiatagaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.