20 sty 2014

TAG : Wspomnienia z dzieciństwa



1. Jakie były twoje ulubione bajki w dzieciństwie? 
Oglądałam wieczorynki, najbardziej lubiłam Smerfy; w internecie oglądaliśmy też ''Aparatkę'', ''Ach, ten Andy'', ''Ludwiczka'', a na YT ''Happy Tree Friends'', zawsze się bałam i zasłaniałam oczy poduszką, haha.


2. Jakie było twoje hobby, gdy byłaś młodsza?
Jak byłam mała, zawsze chciałam mieć jakieś hobby. Nigdy takiego nie mogłam znaleźć, do dzisiaj mówię, że nie mam hobby.


3. Jedno wspomnienie z dzieciństwa?
Kąpiel z rodzeństwem, wszyscy we czwórkę, haha.

Ja po urodzeniu z moją siostrą bliźniaczką w szpitalu. Przepraszam Was za jakość, ale robiłam 'zdjęcie zdjęciu', z albumu. Chciałam coś dodać z dzieciństwa, ale nie chciałam pokazywać swojej rodziny. 


4. Czy twoja przyjaźń trwa od dzieciństwa?
Nie mam przyjaciółki, ani przyjaciela, jednak od przedszkola chodzę z kilkoma osobami do klasy. :)


5. Z czym kojarzy ci się dzieciństwo?
Z beztroską i radosnymi chwilami.


6. Kim chciałaś być jako dziecko w przyszłości?
Z roku na rok to się zmieniało. Myślę, że najbardziej chciałam być piosenkarką, modelką jak większość dziewczynek. ;)


7. W co najbardziej lubiłaś się bawić w dzieciństwie?
Nie mogę sobie przypomnieć. Jednak zawsze lubiłam zabawy wymyślane przez mojego starszego brata, zawsze miał świetne pomysły.


8. Jakie jest twoje pierwsze skojarzenie z dzieciństwa?
Uśmiech, bardzo często goszczący na moich ustach. Chwile z rodzeństwem, bez kłótni, lecz w zgodzie. Pluszaki, wiele zabawek i zabawy z lalkami, udającymi żywe dzieci. ;)


9. Jakie miałaś marzenia?
Nie pamiętam. >.<


10. Czy uważasz, że mogłabyś mieć lepsze dzieciństwo, niżeli mogłabyś mieć teraz?
Tak, raczej tak. Teraz dzieci nie przywiązują takiej wagi do stroju i zabawek, jak dziś. Dzisiaj dzieci bawią się upiornymi lalkami Monster High, spędzają godziny przed telewizorem i komputerem. Kiedyś było lepiej...


6 komentarzy:

  1. No ba. Ja żałuję, że nie urodziłam się parę lat wcześniej, żeby móc poznać dziadka, bawić się z kuzynostwem i chodzić na imprezy do Szejkera ;) Wiedziałaś, że u nas we wsi kiedyś coś takiego było?

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz siostrę bliźniaczkę.? Która jest starsza? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jak byłam mała to nigdy nie mogłam obejrzeć ''Happy Tree Friends''. Nie wiem dlaczego, ale po prostu strasznie się bałam i oglądała to o rok młodsza ode mnie koleżanka, a potem zdawała mi relacje czy było straszne. Ja potem oglądałam z drugiego końca pokoju i piszczałam, haha ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie to pierwsze zdjęcie! Zazdroszczę siostry bliźniaczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubiłam Smerfy, a mój dziadek udawał zawsze, że się boi Gargamela XD Również nie mam hobby )

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.