31 sty 2014

TAG : Your Type Of Music


1. Ograniczasz się do jednego rodzaju muzyki czy słuchasz wszystkiego co ''wpadnie Ci w ucho''?
Nie ograniczam się do jednego rodzaju muzyki i słucham praktycznie wszystkiego.


2. Jaki styl muzyczny najbardziej lubisz?
Najczęściej słucham POP'u, chyba to jest mój ulubiony styl muzyczny. :)


3. Należysz do jakiegoś fandomu?
Nie, nie należę do żadnego fandomu.


4. Ulubiona piosenkarka?
Myślę, że jest takich wiele. Nie mam ulubionej piosenkarki, ale lubię słuchać Sylwii Grzeszczak, Seleny Gomez, Demi Lovato, Miley Cyrus, Ariany Grande, Rihanny, Birdy.




5. Ulubiony piosenkarz?
Częściej słucham piosenkarek, niż piosenkarzy, i nie mam ulubieńców. 


6. Ulubiony zespół?
Nie słucham często zespołów ani nie mam ulubionych. 


7. Wolisz spokojną muzykę czy raczej żywą?
Raczej żywą, ale jest to też zależne od mojego nastroju, humoru w danym momencie. 


8. Piosenki jakiego wykonawcy-zespołu zajmują najwięcej miejsca na Twoim telefonie?
Hmm, chyba Demi Lovato. 


9. Jaki masz dzwonek telefonu?
Hahah, jakiś dźwięk z przykładowych. Nie jest to żadna z piosenek.




10. Jakiej muzyki nie znosisz?
Nie przepadam za disco-polo. Aczkolwiek niektóre są całkiem OK. 


11. Wykonawca/zespół którego najbardziej nie lubisz ?
Większość wykonawców śpiewających i tworzących piosenki discopolowe. 


12. Lubisz śpiewać? Umiesz?
Lubię, nie za bardzo umiem. ;p


13. Jakiej stacji muzycznej słuchasz najczęściej w radiu ?
ESKA. Gdy wstaję rano, od razu ją włączam. ;)


14. Jaki p
rogram tv ( muzyczny ) oglądasz najczęściej i który najbardziej lubisz?
ESKA TV, VIVA. 


15. Które ''gwiazdy'' wręcz  irytują Cię swoim zachowaniem?

Jak na razie, żadna. 


16. Czy jest taka piosenka, którą słyszałeś tyle razy, że kiedy słyszysz ją teraz, od razu zmieniasz na inną?
Na szczęście nie ma takiej.


17. Słuchasz podobnej muzyki co Twoi przyjaciele? rodzice? 
Częściowo. Niektórych utworów słuchanych przez moich rodziców nienawidzę, ale niektóre są całkiem okej. Moje upodobania muzyczne są bardziej zbliżone do upodobań koleżanek i kolegów.


18. Ulubiona piosenka-piosenki ?

Zmienne, zależy od miesiąca i od mojego nastroju.  Ostatnio chodzi mi po głowie ta, jest niesamowita, bardzo ją lubię! Teledysk też ciekawy i bardzo fajny. ;)



5 komentarzy:

  1. Mamy podobny gust muzyczny :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Selena, uwielbiam *-* ja zrobiłam taki tag wczoraj. ε​їз
    best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny tag mamy ze sobą trochę wspólnego jeśli chodzi o muzykę :) Bardzo podoba mi się Twój blog OBSERWUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post :)
    Zapraszam http://you-only-live-onc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog:)Powinnaś tylko częściej dodawać posty.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.