27 sty 2014

Winter

Cześć, kochani!
Na dworze jest tak zimno, że nie chce mi się wyjść na jakiekolwiek zdjęcia. Co prawda w sobotę próbowałam jakieś zrobić, jednak było tak strasznie zimno, że palce u rąk natychmiast skostniały, zrobiłam kilkanaście zdjęć, i musiałam uciekać do domu. Jedyne, co jest na plus w zimie, to piękne widoki, ale pod warunkiem, że siedzisz sobie w cieplutkim domku... U mnie nawet ciepłe ubranie się nie sprawdza, wiatr zawieje i już zamarzam. A śnieg pada i pada... Zdecydowanie wolę gorące lato, choćbym miała się smażyć w upale! 
Z tych kilkunastu zdjęć tylko kilka nadaje się na publikację. Połowa była rozmytych albo ciemnych. Kolejny minus w zimie - szybko robi się ciemno... Koniec mojego narzekania na mrozy, czas na tych kilka udanych zdjęć. :)

23 stycznia, pierwszy porządny śnieg.





4 komentarze:

  1. Faktycznie jest strasznie zimno, dzisiaj temperatura doszła u mnie do -20*C :<

    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widoki zimą są na prawdę cudne! Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest strasznie zimno :/

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest strasznie zimno, aż nie chce wychodzić się na dwór,ale zdjęcia wychodzą na prawde przepięknie,ale ja jestem strasznym zmarzluchem i nie przepadam za zimą, ale uwielbiam lato i wiosnę:) Słodki piesek. ;)
    Buziaki <3
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.