8 lut 2014

Photos in macro

Cześć!
Ani się obejrzałam, a tydzień ferii już za mną. Co prawda mam do wykorzystania kolejny, ale on zapewne zleci równie szybko. Muszę jednak przyznać, że mimo tego, że nie spędziłam tych dni na lenistwie, były równie świetne. W poniedziałek odwiedziłam swoją babcię i kuzynów; we wtorek pojechałam do Krakowa i wieczorem poszłam do drugiej babci (mieszkającej niedaleko) na imieniny; w środę pojechałam do kolejnego miasta; w czwartek byłam w kinie; jedynie w piątek mogłam odpocząć, choć i tak zleciał szybko.
Okej, dosyć zanudzania o feriach, nie będę męczyć tych biedaków, którzy wciąż czekają na wolne ;)

Co dzisiaj dla Was mam? Jak widzicie po tytule posta, będą to zdjęcia w trybie makro. W ciągu kilku miesięcy (odkąd go odkryłam, haha) bardzo go polubiłam i połowa zdjęć, które robię, są właśnie w tym trybie. Szkoda tylko, że większość z nich ląduje w koszu, bo ręka tak mi się trzęsie, że wychodzą rozmazane...


1. Mój kot. Uwielbiam robić mu zdjęcia, zwłaszcza jak śpi.





2. Kwiaty i natura. Równie bardzo lubię robić zdjęcia kwiatom, gałęziom drzew, kroplom rosy, soplom lodu, ptakom, co mojemu kotu.





3. Krajobrazy i widoki. To już nie jest makro, ale widokom i krajobrazom też lubię robić zdjęcia, czasami są też w tym trybie. Dzisiaj może nie zobaczycie tego trybu na zdjęciach poniżej, bo nie zrobiłam w ostatnim czasie takiego zdjęcia, a nie chcę się powtarzać, dlatego zobaczycie inne widoki.


Co sądzicie o zdjęciach?

10 komentarzy:

  1. Ale śliczne zdjęcia. Ja tak samo uwielbiam robić zdjęcie swojemu kotu. Szczególnie gdy śpi. ;D

    http://ohlovelyseriously.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu jakie cudne z tym kotkiem!

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kup sobie aparat, a nie rób fonem jak masz 3.2 mpx :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są robione aparatem. Staram się, aby zdjęcia były jak najlepsze, mimo tego kiepskiego aparatu. Dlatego często zdjęcia są z internetu, bo czekam na coś lepszego, ale trochę sobie jeszcze poczekam...
      Dziękuję za opinię, będę się jeszcze bardziej starać, oby było lepiej. :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, a szczególnie kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaaaaa! ten kotek jest śliczny, przepiękny ! zakochałam się w nim! Piękne zdjęcia wszystkie! :)

    KONKURS na POST PROMUJĄCY
    maddie-maddiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia, krople rosy zachwycające, masz pięknego kotka ( przekaż mu to )
    Zapraszam do mnie, może obserwacja za obserwacje ?

    http://blog-na-ktorego-nikt-nie-zaglada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kot.
    Genialne zdjecia.

    http://swiat-widziany-na-waniliowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.