25 mar 2014

16 faktów o mnie

Cześć, kochani!
Pomimo wiosny pogoda nie jest wiosenna, a bardziej jesienna. No cóż, sprawdza się właśnie przysłowie ''W marcu jak w garncu.'' Szkoda tylko, że przez to nie mogę wyjść na zdjęcia; zwłaszcza jak tak szybko robi się ciemno i zimno... ;/  Dzisiaj w szkole jak zwykle nic ciekawego się nie działo, za to jutro będę miała sprawdzian z matematyki i poprawę z chemii, oby mi to jakoś poszło... Na szczęście kolejny nawał sprawdzianów powoli się kończy. Jakoś przez to przebrnę, a potem już prawie 2 tygodnie wolnego.  :)

Stwierdziłam, że jeśli piszę prawie że od nowa, to warto zrobić post z faktami o mnie. I tak miał się pojawić, więc czemu nie zrobić go właśnie dziś? 


1. Nie lubię swoich włosów. Jest ich za dużo!

2. Lubię pisać powieści i opowiadania, jednak żadnych nie kończę.

3. Boję się przyszłości i śmierci.


4. Zawsze myślę o opinii innych ludzi; często zanim coś założę, powiem, itd, najpierw zastanawiam się, jak na to zareagują inni.

5. Jestem bardzo niecierpliwa. Gdy muszę komuś powtarzać i tłumaczyć coś oczywistego kilka razy, mam dosyć i wkurzam się.

6. Często udaję kogoś innego niż jestem. Trudność sprawia mi ''bycie sobą'', pokazanie prawdziwego oblicza przed innymi.

7. Bardzo lubię język polski. To jeden z moich ulubionych przedmiotów.

8. Za to nienawidzę fizyki (ogólnie niezbyt lubię przedmioty ścisłe). Najgorszy i niepotrzebny przedmiot.

9. Jestem strasznym zmarzluchem.


10. W ciągu jednego dnia potrafię zjeść całe opakowanie gumy do żucia.

11.  Od jakiegoś czasu próbuję być optymistką, co nie jest wcale łatwe przy moim charakterze...

12.  Uwielbiam się śmiać.

13. Mam w swoim pokoju gitarę, ale nie umiem na niej grać. Chcę się nauczyć, ale mam za mało czasu :<

14. Mam małą obsesję na punkcie czystości swoich rąk, myję je bardzo często.

15. Kiedyś obgryzałam paznokcie.

16.  Jak możecie przeczytać w pasku bocznym, uwielbiam czytać książki. Gdy czytasz, dzieje się coś niesamowitego - przenosisz się w inny świat, inne miejsce. Możesz oderwać się od rzeczywistości.

Moje plany na wieczór. ;)

Miłego wieczoru.  

* Dziękuję za motywacyjne komentarze pod wczorajszą notką, dodały mi wiele energii do tworzenia nowych postów. :) *

3 komentarze:

  1. 2, 4, 10, 12, 16 ja też <3
    I kocham czytać książki :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jak piszę opowiadania to prawie nigdy ich nie kończę :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.