24 mar 2014

Na nowo.

Witajcie ponownie po dosyć długiej przerwie.
Postanowiłam, że wracam do blogowania, chociaż na tygodniowy okres próbny. Okaże się, czy się do tego nadaję, czy podołam i czy to naprawdę jest moją pasją. Postaram się pisać ciekawsze i lepszej jakości posty, robić lepsze zdjęcia, doskonalić się i być coraz lepszą! Czas pokaże, jak mi to wyjdzie.
Usunęłam też kilkanaście postów, według mnie tych najgorszych, jednak większość jeszcze jest. Zapraszam Was do czytania, ponownie. Wkrótce pojawi się nowy post, czekajcie! ;)

4 komentarze:

  1. Fajnie, że wracasz.
    Jak dla mnie posty były ciekawe więc nie wiem co chcesz zmieniać XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej jak się cieszę że wróciłaś nie mogę się doczekać nowych postów :)
    camille-and-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.