17 kwi 2014

Easter break


Hej, kochani!
Dziś mamy pierwszy dzień przerwy świątecznej. Była przeze mnie bardzo wyczekiwana, głównie z tego względu, że nareszcie będę mogła odpocząć od szkoły, porannego wstawania i nauki. Na same święta może nie cieszę się aż tak bardzo, ale też je lubię. :) Przygotowania do nich ruszyły u mnie już pełną parą, a jak u Was?  Nawet pogoda zrobiła się piękniejsza, świeci słońce i już nie pada. Temperatura nieco powyżej 10*C, więc święta zapowiadają się pogodnie. Nic nie zapowiada śniegu na Wielkanoc, tak jak to było w 2012 roku.
Kolejny post nie pojawi się wcześniej niż w poniedziałek, dlatego już dziś składam Wam życzenia wielkanocne.

Teraz już zostawiam Was z dzisiejszymi zdjęciami, z których jestem bardzo zadowolona. Wyszły bardzo fajnie. A Wy co uważacie? ;)





21 komentarzy:

  1. śliczne zdjecia,bardzo mi się podobają!
    dziękuję za życzenia i nawzajem :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i nawzajem :) znakomite zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog :) zapraszam do mnie :)
    worldjulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie także przygotowania ruszyły pełną parą. :)) Tobie także życzę wesołych i pogodnych świąt aby zostały spędzone z najbliższymi ci osobami. :) Pozdrawiam! :))
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    undecided-jula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ukochane krokusy najpiękniej wyszły! (:

    realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie akurat zapowiadają brzydką pogodę w Wielkanoc, ale ciągle mam nadzieję, że będzie ładnie. Piękne kwiaty ! :))

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kwiaty:) obserwuję
    http://aleksa-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie w kurką ( to pierwsze ) jest idealne !!! :D
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także życzę ci wesołych świąt :)
    U mnie świeci słoneczko

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia kwiatków. Życzę również Tobie wesołych świąt!

    vici-vicia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie ładnie te krokusy wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również Ci życzę Wesołych Świąt. :)


    http://itsmyylive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna notka :)
    Również wesołych świąt! :)

    Zapraszam: http://by-lolka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kwiaty + fajny post :)

    http://feerero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wzajemnie - wesołych świat Wielkanocnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały post :) ! Prześliczne zdjęcia !
    Bardzo bym prosiła o poklikanie w linki : ) :
    http://mystersdaria.blogspot.com/2014/04/planned-shopping_18.html
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ; ) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji Wielkiej nocy !

    julciaaa.blogspot.com
    Może zaobserwujesz mego bloga jak ci się spodoba :)
    Jakby co to już twego zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Święta, święta i już prawie po świętach. Wesołych! :D

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgadzam się z osobą powyżej ! Świetne zdjęcia :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.