1 kwi 2014

Hello, April!


Cześć.
Jak mija Wam wtorek? Mi bardzo dobrze, zwłaszcza z tego powodu, że nie musiałam iść do szkoły, dziękuję szóstoklasiści! Na dworze jest też piękna pogoda, słońce przygrzewa, na drzewach zielenią się pączki, a na wiśniach białe kwiaty. Aż chce się żyć. :) Po południu byłam w kościele na rekolekcjach, potem wyszłam porobić trochę zdjęć i pojeździłam na łyżworolkach, trzeba wykorzystywać pogodę w 100%. Zaczął się też kwiecień, dzięki czemu jesteśmy coraz bliżej lata i końca szkoły. Niestety idzie z tym coraz więcej nauki, poprawianie ocen, zaliczanie sprawdzianów... Jedna wielka masakra.
Aha, byłabym zapomniała. Na pasku bocznym pojawiła się nowa pozycja, są to zapowiedzi nowych postów. Gdy będę wiedziała, kiedy pojawi się post, napiszę tam o tym. Myślę, że jest to dosyć przydatne, bo w ten sposób możecie się dowiedzieć, kiedy konkretnie coś się pojawi.
A teraz zostawiam Was za zdjęciami, chociaż nie jestem w pełni zadowolona z ich jakości, blogger ją psuje, na dodatek coś się dzieje z moim aparatem. ;/ 



Welcome, April. Goodbye March.





PS. W tym miesiącu nie będzie podsumowania marca. Żadnych piosenek nie słuchałam w szczególności, a raczej wszystkiego po trochu. Zdjęć jest raczej mało, ale może będzie takie zdjęciowe podsumowanie w połowie kwietnia, bo się zbierają. ;)

4 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. ;D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne 2 zdjęcie. Jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia ;))
    http://sylllandoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.