15 kwi 2014

Stylizacje #1

Niektóre się już tutaj pojawiły, ale zostały usunięte, jak reszta starych postów. Wybrałam te najlepsze, dodałam nowo utworzone i tak powstał pierwszy (a w historii bloga kolejny, chyba siódmy..?) post ze stylizacjami. Mam nadzieję, że się Wam spodobają, bo takie posty będą pojawiać się przynajmniej raz w miesiącu!
*wszystkie stylizacje w poście zostały utworzone przeze mnie*


1.



2.



3.



4.


5.


6.


PS. Poszukuję kogoś, kto mógłby zrobić mi nagłówek! Jeśli jest tu ktoś taki, to niech pisze na maila : asinka333@gmail.com

Która ze stylizacji spodobała Wam się najbardziej? 

24 komentarze:

  1. śliczne stylizacje,bardzo mi się podobają,a najbardziej 3! :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;p

    wpadnij
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. 3 najbardziej mi się podoba ;))

    zapraszam :))
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie są mega!

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy blog. :)

    Zapraszam ---> http://green0floor0.blogspot.com/
    Jutro nowa notka. :))
    Może obs. za obs.? Odpowiedz u mnie. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te outfity :) Pozdrawiam

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się wszystkie podobają! Są rewelacyjne ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 mi się podoba najbardziej ;D

    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylizacje. Każda mnie się podoba. :>

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza i druga są przepiękne!

    Mogę prosić o JEDEN klik? Dla Ciebie to chwilka, dla mnie coś bardzo ważnego! <3
    nikoletta-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie stylizacje wpadły mi w oko, bardzo ładnie dobierasz kolory :)

    ♥ h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs?

    OdpowiedzUsuń
  12. Naprawdę świetne stylizacje! :)
    Obserwuję
    Currantexcellent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba 3 i 5 stylizacja.
    Napisałam na maila w sprawie nagłówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki w 1 i 5 są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne stylizację !!! :)
    Najbardziej podoba nam się stylizacja 3 i 4, ale inne też są cudowne !! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 najlepsza!
    poklikasz u mnie? odwdziecze sie :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie wszystkie są świetne ale najbardziej podoba mi się 1 ♥ - jeśli zaobserwujesz nasz blog to na 100% się odwdzięczymy

    U nas nowy post o ćwiczeniach - zajrzysz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza stylizacja wygrywa ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja umiem rb tylko najprostsze nagłówki a nie wiem jaki byś chciała wiec jak cos to daj znać może dam rade sprostać wymagania
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na sportowo najlepiej, choć wszystkie sukienki też są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. stylizacje bardzo mi sie podobają:))
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne,
    ale 3 i 5 to moi zdecydowani faworyci! ♥

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne stylizacje, a najlepsza 1 i 3 :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.