6 kwi 2014

☼ Sunday ☼

Hej, kochani!
Post miał się pojawić wczoraj (albo chociaż miałam obrobić zdjęcia), ale do domu wróciłam późno, a wcześniej nie miałam czasu i nawet nie weszłam na komputer... No trudno, nadrabiam dzisiaj. 
Mamy już niedzielę, z jednej strony dobrze, a z drugiej źle. Dobrze, bo nie trzeba iść do szkoły, a źle bo jutro trzeba będzie. Do tego trzeba się uczyć i zrobić zadania domowe. Na szczęście przebrnęłam już przez odrabianie zadań, teraz została mi tylko nauka chemii. Jednak nie będzie tak źle, bo większość rzeczy umiem i pamiętam. :) Na szczęście zostało nam tylko kilka miesięcy szkoły, a potem wakacje! A jeszcze w tym miesiącu wolne na święta wielkanocne, właściwie część kwietnia to wolne. ;)
W ostatnim czasie wychodzę na dwór i robię mnóstwo zdjęć przyrody (połowa ląduje w koszu, ale trudno), większość z nich się tutaj pojawi. Dzisiaj już możecie zobaczyć część nich, zapraszam do oglądania.



Kot wszedł mi w kadr, dziękuję. 





A jak u Was ze sprawdzianami? 
+ Chcielibyście, żebym założyła instagrama? Co jakiś czas (może 2 razy w miesiącu) pojawiałby się insta mix, co Wy na to? 

15 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia naprawde urocze i uwaga!
    Szczególnie z kociakiem któy wszedł w kadr!
    Od tego są słodkie kotecki by nam przeszkadac ;)
    A co do kwiatów, to najbardziej podoba mi sie pierwsze zdjec, hm... czy to jest stokrotka?
    Ni eznam sie ale wyglada naprawde pięknie < 3

    Zapraszam do mnie : www.iwillnotdieyoung.blogspot.com

    Obserwuje, liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. obserwuje poprzez posiadanie zakłądki z twoim blogiem

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia ;) Ja też muszę się uczyć z chemii, damy rade !;))

    Dziękujeee za komentarz u mnie <33
    Pozdrawiaam serdecznie i życzę miłego dnia !;)
    ally-alia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Instagram to dobry pomysł :)
    Super zdjęcia, ale popracowałabym nad ich obróbką.
    Wakacje już za niecałe 80 dni c:

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia z chemią, popracuj nad obróbką zdjęć..;p

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. instagram jest swietny, zaloz!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia. :D

    Mam wieeelką prośbę! Klikniesz w linki do rzeczy z ostatniego postu?
    Jeśli klikniesz napisz w komentarzu, postaram się jakoś odwdzięczyć! <3
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia ;)
    Ahh.. Wiosna <3 Aż chce się żyć ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na szczęscie studiuję więc sprawdzianów nie mam ;P ale za to mam mnóstwo projektów do oddania ;/

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia ;) Już nie mogę doczekać się wakacji ^.^
    Pozdrawiam serdecznie ^ ^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. załóż instagrama wtedy byłabym na bieżąco powiadamiana o twoich postach i zdjęciach na nim :)
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.