10 kwi 2014

Things that make me happy

Hej.
Mamy już czwartek, co oznacza, że jeszcze tylko piątek i będzie kolejny weekend. Ostatnio czas biegnie tak szybko, że ledwie nadążam, zwłaszcza z nauką do sprawdzianów czy też robieniem czegoś. Na szczęście nie jest tak źle, bo ostatnio łapię same dobre oceny a nauka przychodzi mi zaskakująco łatwo. Wczoraj dostałam piątkę z angielskiego (20/20 pkt!, słówka) oraz +4 z niemieckiego, w tamtym tygodniu +4 z matematyki (!), a dziś 4 z biologii. Jestem z siebie niesamowicie dumna, przez co jeszcze bardziej motywuję się do uczenia kolejnych rzeczy i liczę na kolejne dobre oceny. :)

Gdy zobaczyłam posta u Łucji, w którym napisała o rzeczach, które sprawiają, że jest szczęśliwa, nie pomyślałam, żeby zrobić coś takiego. Nawet nie chciało mi się za bardzo czytać tych wszystkich rzeczy, które wymieniła (oczywiście i tak przeczytałam ;)). Potem widziałam go na kilku blogach i jakoś mi się spodobał. Dlatego postanowiłam zrobić taki post i oto dziś możecie go przeczytać, do czego Was zachęcam. :)

  komplementy  czyjś dobry humor  ♥ ładna pogoda  przytulanie  wakacje i wolne dni ♥ fotografowanie ♥ podróże  udane zakupy ♥ przyjaciele  tęcza  dziwne zachowanie ♥ głupawka  muzyka  ulubione słodycze  książki  sukcesy  dobre oceny  miłe sny  lato  wiosna  szalone pomysły  miłe komentarze   spanie  taniec   ładne zdjęcia  nowo poznani ludzie   sms'owanie ♥ mój kot  spacery  zachód słońca  śpiew ptaków  mile spędzony dzień  głupie rozmowy na czacie  ulubione jedzenie ♥ mili ludzie  dobre oceny

Moje ukochane zdjęcie!

W komentarzu napisz mi koniecznie kilka rzeczy, które sprawiają, że Ty jesteś szczęśliwa!

13 komentarzy:

  1. głupawka, herbata, telewizor, blog <3

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dobrych ocen! Mi także ostatnio udało się kilka zebrać :)

    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie posty z taką pozytywną energią. Świetny! Niedługo pewnie też coś takiego zrobię, bo fajna sprawa ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, jeśli poklikasz w czerwone linki w poście, masz szansę na wygraną 4 bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka dużo muzyki, rozmowy z przyjaciółkami i robienie zdjęć i wiele wiele innych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcie! :)
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj, a z pewnością się odwdzięcze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna pogoda, przytulanie, herbata - set idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekolada, słońce, uśmiech bliskich mi osób, szczęście, kiedy coś mi wychodzi, kiedy zrobię coś z czego jestem dumna, kiedy jestem z przyjaciółmi i wiele innych rzeczy ;dd

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję dobrych ocen i zapraszam do mnie :)

    wyrazamsiebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne oceny :) gratuluję! mi również podoba się to zdjęcie, jest boskie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post, bardzo przyjemnie się czyta Twojego bloga ;)

    Obserwuję i zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba mój blog- zaobserwuj lub skomentuj ;)
    ♡ aniawojtas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego typu wpisy są świetne, bardzo motywujące! Warto się cieszyć z tych małych rzeczy, :)
    Pozdrawiam, zapraszam do mnie. <3
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi radość sprawia szczególnie fotografia *.* I wieeele rzeczy z tych co wymieniłaś :3

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.