29 kwi 2014

Ulubieńcy miesiąca - kwiecień

Cześć! Dzisiaj pierwszy post z nowej serii, która będzie się pojawiała pod koniec miesiąca. Jak widzicie już po tytule, będą to ulubieńcy miesiąca. Mam nadzieję, że tego typu posty przypadną Wam do gustu. :)


KOSMETYKI - Krem nawilżający do suchych dłoni z Joanny oraz punktowy żel antybakteryjny synegren z Rossmana

Wygląd opakowania tego kremu niesamowicie przypadł mi do gustu. Kolory do siebie pasują i są takie żywe (może na zdjęciu to nie jest zbyt widoczne...), ogólnie wygląd również jest na plus. Produkt kosztuje niewiele, a jest dosyć wydajny. Dobrze natłuszcza nasze dłonie i szybko się wchłania. Zapach jest delikatny i lekko wyczuwalny. Krem zawiera masło shea i glicerynę, które mają nawilżyć nasze dłonie. 
Jak dla mnie, ten produkt jest wręcz idealny. Spodobał mi się niesamowicie, a moje dłonie były dobrze nawilżone, sprawdził się bardzo dobrze i jak najbardziej go polecam! ;)


Widziałam wiele krytycznych opinii na jego temat i dalej nie rozumiem, o co tym recenzentom chodzi. Żel został stworzony z myślą o cerze trądzikowej i spełnia swoją rolę - po kilku użyciach pryszcz znika.  Jego wadą może być to, że po jakimś czasie zasycha, tworząc taką jakby maskę. Mimo to stwierdzam, że jest bardzo dobrym produktem i będę używać go nadal. :)


CZĘŚĆ UBIORU : wzorzyste legginsy
Cóż tu dużo pisać. W ostatnim czasie chodziłam praktycznie tylko w legginsach. Te jednak, jako jedna z moich nowości, spodobały mi się najbardziej. Jak to większość tego typu ubrań, są wygodne, przylegają do ciała, i idealne są zarówno na jakąś uroczystość, jak i na sportowo! :)



KSIĄŻKA : Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (cała seria)
Przeczytanie wszystkich tomów, a jest ich pięć, zajęło mi prawie cały kwiecień. Pierwszą część ''połknęłam'' w kilka dni (może 2-3), kolejna zajęła mi troszkę dłużej, ostatnia natomiast ponad tydzień! Rick Riordan już chyba nie miał za bardzo weny,  może po prostu już mi się znudziło a może wszystko stało się przewidywalne; nie wiem. Jednak wszystkie książki i sam pomysł na nie jest genialny i niespotykany. Autor wymyślił coś naprawdę wspaniałego, zwłaszcza że przeplatał to z życiem zwykłego nastolatka. Całą serię oceniam na 4/5.

Na zdjęciu pierwsza część, według mnie najciekawsza i najlepsza z serii.


MUZYKA :  piosenka Jasona Walkera - Cry



* Kolejna kategoria wymyślona przez mnie.* 

MOJE ZDJĘCIE :
Tak mi się spodobało, że było przez jakiś czas na mojej tapecie. ;)

Jak Wam się podobał taki inny post? 
Chcecie takich więcej? :)

23 komentarze:

  1. Ja zawsze lubie takie podsumowania, fajnie sie je czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia oraz piosenka-uzależniła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też bardzo lubię Jasona Walkera :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo chciałabym przeczytać serię tych książek a to wszystko za sprawą filmu :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja też dzięki niemu przeczytałam ta serię. ;) Jednak książka bardzo różni się od filmu.

      Usuń
  5. muszę wypróbować ten żel ;) a książkę uwielbiam, choć jeszcze całej serii nie przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajni ulubieńcy!Mam zamiar przeczytać serie o Percy Jacksonie ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta piosenka jest świetna <3 I zdjęcie przecudne ;*

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. To zdjęcie,które gościło na twojej tapecie podbiło moje serce :) Jest cudowne :D http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. te ostatnie zdjęcie cudneeee

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. a i obserwuje licze na to samo

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajni ulubieńcy! Ja wczoraj napisałam takiego samego posta :D

    http://turnbacktimeee.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej kochana ;** Śliczne zdjęcia i post, pisz takie częściej ♥ A przy okazji, może Obs=Obs? Zacznij a ja odwdzięczę się jeszcze dzisiaj ♥ juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam ani jednego kosmetycznego produktu z wymienionych, ale może spróbuję :D
    Ulubieńców bardzo przyjemnie się czyta, więc naprawdę post całkiem OK:)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba ostatnie zdjęcie, faktycznie świetnie pasuje na tapetę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też muszę zacząć robić takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny wzorek leginsów! :)
    strasznie podoba mi się to zdjęcie wykonane przez ciebie,a tej trylogii nie czytałam

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To zdjęcie jest przecudowne :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post ! :D Zapraszamy do nas ♥ http://wercza-pacia-sandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog. :)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ulubieńców ! :) Słyszałam dużo dobrego o tym produkcie z SYNERGENN :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog. Obserwacja za obserwację? Jeśli\\ tak to daj znac na moim blogu:) http://agatabloginlovewithdreams.blogspot.com\

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.