22 kwi 2014

Wiosennie


Cześć!
Święta, święta i po świętach...  W tym roku zleciały jakoś szybciej niż zawsze, ale pewnie to tylko mi się zdaje. Zresztą święta wielkanocne są bardzo krótkie, to tylko 3 dni. A Wy jak je spędziliście? Bo u mnie było całkiem fajnie, choć troszkę nudno. Najadłam się strasznie, chociaż wszyscy mówili, że jadłam niewiele. Dzisiaj natomiast sobie troszkę poleniuchowałam, co będę robić przez większość tego tygodnia. Mam wolne od szkoły, bo są egzaminy gimnazjalne. Na szczęście. Pogoda jest teraz taka ładna, że szkoda byłoby marnować ją na siedzenie w dusznej klasie. Nie wiem, czy jest tak pięknie i cieplutko w całej Polsce, ale przynajmniej w małopolsce tak - dziś było 20*, jeśli nie więcej! Wykorzystałam pogodę i po raz kolejny wyszłam na zdjęcia. Obfotografowałam już cały ogródek, i za niedługo nie będę miała czemu robić zdjęć! ;) Jednak na razie mam ich aż w nadmiarze, dlatego będą się pojawiały w wielu postach. 








Też macie wolne, czy musicie iść do szkoły? 
Jak spędziliście święta, dużo zjedliście? ;)

17 komentarzy:

  1. Ja jeszcze będę miała wolne :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne zdjęcia! Ja niestety dziś miałam egzaminy ;/
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda, Święta minęły bardzo szybko :( Ale już niedługo majówka! :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, takie pozytywne <3

    _________________________________________________________________
    http://littleworldnessy.blogspot.com/2014/04/tag-11-pytan-o-moim-pokoju.html
    + Jeśli to nie kłopot bardzo prosiłabym o kliknięcie w baner Persunmall :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że pozytywny blog!

    obserwacja za obserwację ? zaczynam dopiero także zapraszam :>
    https://sleek-week.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauroczyłaś mnie świetny blog od dawna nie czytałam czegoś lepszego i nie byłam na lepszym blogu!
    Zapraszam cię też do mnie bo ja na pewno będę czesto wpadać do ciebie.
    Proszę też cie byś mogła kliknąć w link w ostatnim poście do sklepu Sheinside, a ja postaram się twój blog opublikować w następnym poście. Pozdrawiam
    mojmozg13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie święta zleciały typowe. Nic ciekawego :P Świetne zdjęcia. Idealnie oddają wiosnę.

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie zdjęcia, wogóle strasznie podziwiam ludzi którzy potrafią uchwycić magie w pozornie błahych rzeczach - pozdrościć!
    Zapraszam na nowego bloga: http://agatabartoszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie zdjęcia wiosenne :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga :)
    diamonds-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, wiosna w pełnym wymiarze *.*
    Też mamy wrażenie, że święta minęły jakoś za szybko...
    A święta minęły w miłej atmosferze :)
    Pozdrawiamy!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, bardzo inspiracyjne i wykonane w bardzo dobrej jakości. Ja w te święta starałam się mało jeść i pierwszy raz mi wyszło :) Żałuję że święta minęły tak szybko.

    http://unbeending.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wiosnę , a te zdjęcia są naprawdę świetne :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i daj znać-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie najlepsze :)
    A tak poza tym to prowadzisz świetnie bloga! Naprawdę jest co tu czytać. Założę się, że kiedyś napewno się wybijesz i twój blog będzie bardzo popularny. :)
    POZDRAWIAM ♥

    Skomentujesz nowy post? ♥
    Zaobserwujesz mojego bloga jeżeli ci się spodoba?

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/04/cwiczenia-i-zdrowa-dieta-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zdjęcia, też miałam wolne na czas testów ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.