12 maj 2014

Common White Girl TAG

1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
Nigdy nic nie tam nie piłam.



2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Razem z ubraniem się 10-15 minut, nie robię nic wielkiego.


3. Ile selfie robisz sobie dziennie?
Zależy od dnia. Ostatnio robię ich sobie niewiele, w tym tygodniu i poprzednim nie zrobiłam żadnej. W jednym dniu mogę ich zrobić kilkanaście.


4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Oczywiście. Jednak ze swojej szafy noszę tylko połowę rzeczy. Mam kilka par spodni, w których byłam tylko parę razy, a w nich aktualnie nie chodzę i nie zamierzam.




5. Instagram, tweeter czy tumblr?
Twitter jest bardzo fajny, ale już na niego nie wchodzę. (nie miałam o czym tam pisać ;p). Wybieram więc Tumblr'a. (mój tumblr)


6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
Za niedługo pojawi się post o moich ulubionych youtuberach, czekajcie! :)


7. Czy jesteś zakupoholiczką?
Nie.




8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Tak, młodszej siostrze; wiele też mama oddaje dla ubogich albo dla różnych fundacji.


9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Czasami tak.




10. Jakie masz oceny w szkole?
Hmm, raczej dobre. Moja średnia na koniec roku będzie powyżej 4.00, ale dokładnie nie wiem.




11. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Nie, oczywiście że nie. Chyba nikt zawsze tak nie wygląda. ;O


12. Czy nosisz makijaż codziennie?
Nie noszę w ogóle. Zamierzam z tym poczekać jeszcze chociaż do drugiej klasy gimnazjum.

zdjęcia: we♥it

30 komentarzy:

  1. dziękuję za radę do bloga, świetny post:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamy wiele rzeczy wspólnych :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też uwielbiam tumblr'a! :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jakoś ostatnio przestałam każystać z tumblr'a. Bardzo fajny TAG
    obserwuję
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
    świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej :)

    ➴ http://jugii.blogspot.com ➴ a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow 10-15 minut na przygotowanie rano :O.Zazdro ,ja się zawsze plątam po domu bez celu i tak mi upływa czas ,a potem 10 minut myślę co na siebie włożyć XD
    ✿Będzie mi baardzo miło ,kiedy wpadniesz do mnie ,jeśli Ci się spodoba skomentuj ,zaobserwuj <----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe tag i twoje odpowiedzi :) Masz racje warto poczekać z makijażem. Na zdjęciach widać, że masz ładną cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi. :D

    Zapraszam na KONKURS NA MOIM BLOGU! Do wygrania wymarzony wygląd bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag jak i odpowiedzi ! Oby tak dalej ! <3
    Obserwujemy? Zacznij i napisz u mnie na blogu a także to zrobie ;3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też w połowie rzeczy ze swojej szafy nie chodze, ale nie wyrzucam, bo wydaje mi się, że moż ekiedyś mi się to przyda, albo zacznę nosić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post ;) Uwielbiam ten tag *-*
    Piękny wygląd bloga ! *_*
    Obserwuję <3 i na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz

    anaa-blog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam pełno ciuchów a chodzę taki tak w mniejszej części ;)
    Ja się właśnie zastanawiam czy założyć Tumblr'a , ale jeszcze zobacze ;)
    Świetny tag ;>

    http://london-mydreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super notka !!!

    bardzo ładne zdjęcia pozdrawiam :) buziakiii
    ¦
    może obs za obs

    daj znac na moim blogu !! ja w ciągu 2 godz każdemu sie odwdzięczam !!

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne odpowiedzi :)

    ~ zapraszam do mnie ~
    KONKURS !!!
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog ;*
    obs=obs? Ty zacznij, a ja na pewno skończę ;D
    http://sophieandmaryxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tak samo z 2 :D wole dłużej pospać niż zbierać się Bóg wie ile czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie tu, będę wpadać częściej!
    Jeśli klikniesz w banner CHOIES u mnie to zaobserwuję i zareklamuję twój blog!!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny tag!
    kliknij u mnie na blogu w numerki pod zdjęciami jeśli mozesz ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  20. swietny tag a zdjecia bardzo go dopelniają, inspirująco tu !;)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja akurat ostatnio piłam frapuccino jakiś miesiąc temu i nie rozumiem co jest takiego wspaniałego - przecież to tylko kawa, smaczna, ale nie nadzwyczajna. :)



    HAVE FUN IN LIFE

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też oddaję ciuchy młodszej siostrze ;) Lubię ten tag, a poza tym świetnie go zrobiłaś z tymi zdjeciami *.*

    Zapraszam, jeśli ci się spodoba zaobserwuj lub skomentuj :>
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie mogę oddawać ubrań młodszej siostrze bo jestem jedynaczką zapraszam do przeczytania mojego nowego posta o rodzeństwie ... Myślę że się spodoba ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę Ci, że tak szybko jesteś w stanie przygotować się do wyjścia.. Ja guzdram się w łazience około godziny.. *-*
    A co do makijażu to uważam, że naturalnie jesteś bardzo ładna i jeżeli masz się malować tylko dla zasady jest to bez sensu. Ja się sobie nie podobam i zaczęłam się "malować" w pierwszej klasie gimnazjum. O ile malowaniem się można nazwać jedynie pociągnięcie rzęs tuszem, nawet bez użycia zalotki. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny jest ten tag, sama muszę go zrobić. Ciekawe odpowiedzi ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post. Wpadniesz do nas? Poklikasz w linki? To dla nas bardzo ważne.
    http://nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/05/handpicklook.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Też robiłam u siebie ten tag!

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajny tag ♥
    obserwuję i liczę na rewanż

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.