2 maj 2014

Dmuchawce


Cześć, miśki.
Jak spędzacie majówkę? Ja nie robię nic ciekawego, nigdzie nie wyjechałam. A pogoda na wyjazd jest cudowna - wczoraj było ponad 20*C i można było chodzić w krótkich spodenkach. Po raz pierwszy w tym roku je założyłam. Niestety pod wieczór zrobiło się chłodno i musiałam je zamienić na coś innego. Cóż, trudno, to nie jest jeszcze lato. Pół wczorajszego dnia spędziłam na dworze, kosząc ogródek a potem grając w siatkówkę i badmintona z siostrami, więc było bardzo aktywnie! Dziś zresztą też - rano znów siatkówka. Potem porobiłam trochę zdjęć, ale bateria w aparacie szybko się rozładowała. Nie chcę Was też zasypywać wciąż zdjęciami przyrody, bo niektórzy mogą tego nie lubić. Ale w sumie fotografia to moja pasja i chcę się z Wami nią dzielić. Postaram się częściej robić posty tematyczne, ale nie wiem jak to z tym będzie. Jeden taki post mam już gotowy i pojawi się w najbliższym czasie. A jeśli chcielibyście coś konkretnego, piszcie w komentarzach. :)
Zostawiam Was z wczorajszymi zdjęciami latawców/dmuchawców- jak kto woli, a teraz już zmykam. Do napisania! :)





18 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię takiego rodzaju zdjęcia :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia. Co powiesz na wspólną obserwację.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam bardzo lubię takie zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zdjęcia, uwielbiam takie :)
    ps. zapraszam chętnie na konkurs fotograficzny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja siedzę w domu i się uczę bo za oknem ciągle pada :( a u Ciebie takie wiosenne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne te zdjecia, tez ostatnio ubrałam na chwile krotkie spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  7. A u mnie zimno! ;/
    Próbowałaś może robić zdjęcia odwróconym obiektywem? Dają świetny efekt ale to dość trudne;)
    Jeśli lubisz zdjęcia to zapraszam do mnie.
    angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog :) U mnie też zimno :c
    Bardzo ładny nagłówek :)
    Wogóle masz świetny desing!
    Na prewno będę częściej tu zerkać :)
    www.dorota-dorotaa.blogspot.com
    Obserwuję :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te dmuchawce ♥ szczególnie takie duże pola samych dmuchawców ;d
    _______________
    www.allex096.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow,świetna jakość zdjęć ! :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaoberwuj i daj znać a ja na 100% sie odwdzięcze.
    Trzymaj sięcieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie niestety przez ostatnie dwa dni było bardzo zimno, dziś też szału nie ma,ale jest już troszeczkę lepiej. Jednak nie na tyle by wskoczyć w krótkie spodenki. ;/ ładne zdjęcia. ;)

    Pozdrawiam, http://poburzywyjdzieslonce.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post :) Prowadzę bloga z moimi rysunkami zapraszam !

    OdpowiedzUsuń



  13. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja majówke spędzam chorując :( śliczne zdjęcia :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładane zdjecia :)

    http://nikkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia dmuchawców i piękny blog taki pozytywnie nastawiony i słodki .
    Obserwuję i mam nadzieję że ty też zostawisz coś po sobie tutaj :
    http://mendalczix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.