14 maj 2014

Kwitnący bez

Cześć!
Pogoda za oknem nie zachęca do wychodzenia na zewnątrz, jedynie odstrasza. Leje deszcz, słońca nie widać, wszędzie kałuże. Zdecydowanie nie zamierzam wychodzić bez potrzeby. 
Jak pisałam w którymś z poprzednich postów, w tamtym tygodniu pisaliśmy testy. W ciągu ostatnich kilku dni większość nauczycieli pokazała nam poprawione egzaminy i wystawiła oceny. Nie jestem z siebie w pełni zadowolona, mogłam napisać to lepiej. Jednak innym z klasy testy też nie poszły tak dobrze i z dwóch-trzech przedmiotów byłam jedną z najlepszych! :) Niestety wiele nauczycieli bierze te oceny pod uwagę przy ocenie końcowej, no ale trudno.
Postanowiłam poprawić też kilka przedmiotów i podwyższyć swoją średnią końcową.. Oby mi się to udało, zamierzam zacząć jak najszybciej. W planach mam przede wszystkim biologię, którą bardzo lubię, a czego nie widać po moich ocenach... 
Zostawiam Was z sobotnimi zdjęciami, a teraz zabieram się do odrabiania zadań domowych. Do napisania! :)








Jak Wam się podobają zdjęcia? 
U Was też taka brzydka pogoda?

42 komentarze:

  1. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam nawet kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na nowa notke xd

    zapraszam do mnie aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post, będę wpadała na twojego bloga częściej!
    Zapraszam do mnie, każde zaobserwowanie i komentarz są odwzajemnione:)
    http://bynathali3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest bardzo brzydka pogoda, depresji powoli dostaje. A co do zdjęć, to bardzo mi się podobają. Uwielbiam bzy, są prześliczne i mają cudowny zapach :)

    http://kalkosiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest okropna pogoda ;c Szkoda, bo jutro mam wycieczkę a tu takie coś..
    uwielbiam bez!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia ♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem co to jest DIY, ale dodalam cos innego :) i co ? Straaaaaszne XD spokojnie zaraz zablysne jeszcze innym diy. Wracajac do posta kartke z kotkiem, naszyjnik zrobilam sama.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zapach bezu, jest obłędny, śliczne zdjęcia ! :)

    http://lady--berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia!
    fajny blog!
    bez,wiosna<3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie z tą pogodą to dziwnie, czasem zimno, a czasem można wyjść w krótkim rękawku. Podobno dziś ma być burza, choć na razie świeci słońce, więc już sama nie wiem. Co do zdjęć są genialne, śliczne <3 Bardzo mi się podobają, kwiatki mają cudowny kolor :) Obserwuję, odwdzięczysz się ? :) http://kinelly-kinelly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie słońce, a twoje zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia
    http://mandy-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjecia
    jeśli mozesz to poklikaj mi w linki choies i sheinside w poscie ;)
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/05/my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia, uwielbiam zapach bzu (??), jest po prostu przewspaniały! U mnie także egzaminy końcowe tzw. akcje, ważą ocenę na koniec roku ale tylko z matematyki, polskiego i języków. :)



    HAVE FUN IN LIFE

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia, zabierz mnie tam <3
    http://loveoldschool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. u nas cały czas pada deszcz :(( kocham bez bardzo mi sie podobają zdjęcia Jeśli zaobserwujesz naszego naszego bloga to na 100% się odwdzięczymy
    U nas nowy post - wpadniesz i skomentujesz ?

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie deszcz i ponuro :(

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło :)
    ideal-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia sa wspaniałe :3
    A pogoda u mnie beznadziejna pada i zimno :(
    Pozdrawiam
    Klaudiaanclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog!:)
    zapraszam do mnie: mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia ,kocham bez <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny post :)
    zapraszam do mnie, a jeśli Ci się spodoba skomentuj i zaobserwuj
    mybluuuesky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie cały czas pada i masz piękną jakość zdjęci
    zapraszam do siebie :)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. PIękne zdjęcia lubię ogląać takie
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    JEŚLI KLIKNIESZ W BANER SCHEINSIDE W NASTĘPNYM POŚCI POJAWI SIĘ TWÓJ LINK DO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny blog !
    Widać, że włożyłaś w niego dużo pracy.

    Co myślisz o wspólnej obserwacji ?
    Zacznij, i daj znać w komentarzu.

    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podoba mi się ten post :) Uważam , że Twój blog jest ciekawy !
    Zapraszam także na mojego bloga :) Może ZAOBSERWUJESZ ? ( na pewno się odwdzięczę )
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zdjęcia, jakiego aparatu używasz?

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz albo zaobserwujesz jak ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też bardzo lubię biologię, a po ocenach tego nie widac :D

    Możesz poklikać w najnowszym poście?Z góry dziękuję :)
    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia, u mnie pogoda jest przeokropna! :(
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow,świetna jakość zdjęć ! :)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli Ci się spodoba,zaobserwuj i daj znać-na 100% się odwdzięcze !
    Trzymaj się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja maturki w tym roku i już ma na szczęście szkołę z głowy :) U mnie też pogoda ostatnio różna, ale te twoje zdjęcia są po prostu fantastyczne <33

    Buziaki, zapraszam na: www.ourloveourpassion.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  31. u mnie jest bardzo ładna pogoda (:

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne zdjęcia :) U mnie pogoda paskudna, ciągle pada, już nie mogę doczekać się słonecznych dni i temperatury powyżej 20 stopni!
    Zapraszam do mnie na nowego posta :) kliknij tutaj
    aniawojtas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie pogoda paskudna również, śliczny bez ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie brzydka bardzo pogoda :( Bardzo ładne zdjęcia.
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. no u mnie też masakra,ale wieczorem się rozpogodziło trochę :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zdjęcia są niesamowite! :) I to miejsce takie piękne! :) Uwielbiam zapach bzów :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zdjęcia są Amazing ♥
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam bez ♥
    Pozdrawiam i zapraszam cię na konkurs do mnie. Do wygrania super nagroda ( którą możesz wybrać sama ) a do spełniania, tylko dwa proste warunki :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam bez ♥!
    U mnie jakoś było słonecznie, ale wczoraj padało ;)

    http://powodzeniaveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Musisz tak inspirować ludzi zdjęciami ;) ?

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.