30 maj 2014

May favourites

Heloł! 
Dziś kolejny post o ulubieńcach miesiąca. Maj zleciał bardzo szybko, aż nie mogę uwierzyć, że już pojutrze będzie czerwiec i koniec roku, a potem wakacje... Ach, nie mogę się już doczekać!

Zacznijmy od dodatku, który nie pojawił się w kwietniowych ulubieńcach. Jest to niebieski żelowy zegarek, który dostałam pod choinkę. Jakoś nigdy nie ciągnęło mnie specjalnie do zegarków, ale ten wyjątkowo przypadł mi do gustu i w tym miesiącu chodziłam w nim dosyć często, mimo że wcześniej był schowany w szkatułce. 


Kolejną kategorią jest książka. W tym miesiącu przeczytałam tylko 3-4 książki, z braku czasu. Wybrałam z nich dwie. Dlaczego nie jedną? Ponieważ chciałam opowiedzieć Wam przede wszystkim o pewnej serii, mianowicie jest to Plus Minus 16. Powieści z tej serii to skok na głęboką wodę; w codzienne problemy młodzieży, chłopaków i dziewczyn. (...) Znajdziecie tu aktualne historie, słodko-gorzkie – jak życie każdego, kto już trochę zna smak dorosłości. (źródło : www.wyd-literatura.com.pl) Powieści z tej serii są typowo młodzieżowe, opowiadają o kłopotach, problemach, pierwszych związkach, ważnych decyzjach i nie tylko. Przeczytałam większość książek tej serii i mogę stwierdzić, że są bardzo dobre. Na zdjęciu możecie zobaczyć dwie powieści, które przeczytałam w tym miesiącu.


Czas na kosmetyk. Jednak kosmetykiem to do końca nie jest... Są to plasterki antybakteryjne Synegren. Po raz kolejny pojawia się tu produkt z tej firmy, ale w następnych ulubieńcach raczej go nie będzie, więc to tylko chwilowe. Do czego służą te plasterki i jak działają? Wystarczy, że na noc założysz go na wyprysk, a rano ściągniesz. Niedoskonałość znika. Muszę jednak przyznać, że działa to tylko z małymi pryszczami, bo z większymi radzi sobie średnio. 


I znów kategoria, której nie było w poprzednich ulubieńcach, mimo że jest taka pyszna! Tak, chodzi o przekąskę. W tym miesiącu zdecydowanie najczęściej jadłam draże - orzeszki w czekoladzie. Są przepyszne i słodkie. Ogólnie bardzo lubię jeść orzeszki, więc ta przekąska jest jak najbardziej dla mnie. ;) 


Teraz coś z mojej garderoby, a dokładniej z szafki na buty. Na początku miesiąca kupiłam sobie całe czarne trampki, czyli coś, co miałam od pewnego czasu na swojej liście must have. Spisują się idealnie, mało się brudzą i są bardzo wygodne. :)


W maju wróciłam do oglądania serialu Pierwsza Miłość, z którego zrezygnowałam około miesiąca temu. Nie miałam jak go oglądać, bo na komputerze się zacinał. Kiedyś oglądałam go razem z bratem lub w telewizji, ale teraz już nie miałam takiej możliwości. Z pomocą przyszła mi aplikacja IPLA na komórkę. Teraz, mimo że byłam jakieś 100 odcinków do tyłu (nie nadrobiłam zaległości, ale jakoś się połapałam w tych zawiłościach), oglądam sobie codziennie nowe odcinki, w których dzieje się bardzo dużo. O tym serialu pisałam również w poście o moich ulubionych serialach i programach telewizyjnych.

32 komentarze:

  1. świetny blog. Już od dawna marzę o takim zegarku *.*
    co-mi-zrobisz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;)
    obs za obs ? - odpisz u mnie ^^
    http://tymbarkowwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobał mi się ten żelowy zegarek, sama posiadam podobny i jest śliczny <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wypprbowac te synenergen plastry!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zegarek sliczny :)
    www.allex096.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zegarek!
    Ja mam takie same plastry i stosuję je na wągry :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz śliczny wtgląd bloga chodź niektóre produkty jak słodycze możesz sb darowac

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zegarek i buty :3

    Zapraszam do mnie bedzie mi bardzo miło jak skomentujesz:)

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zegarek! Ciekawią mnie książki, bo już kilka z tej serii czytałam i te plasterki ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)  

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcia, a ten zegarek ! Rewelka :)
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczny zegarek, ma przepiekny kolor ;3


    http://take-moments.blogspot.com/2014/05/flowers-everywhere.html
    prosilabym o kliki w link choies, z gory bardzo dziekuje i przepraszam za spam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba każdy oczekuje wakacji i chwili wytchnienia, to już wkrótce. :) Bardzo ładny zegarek, jednak nie pasowałby do mojego stylu. :) Nie czytałam tych książek, może dlatego że nie przepadam za literaturą młodzieżową. Uwielbiam chodzić w trampkach, chyba najwygodniejsze buty na świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny zegarek *.* Ja też mam podobne czarne trampki i również uważam, że są świetne :)
    ♡Zapraszam do mnie!- kilk♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam książkę "Sekundnik" i bardzo przypadła mi do gustu :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tą serię książek :)
    http://karka-skoczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam pierwszą miłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja właśnie oglądam powtórki pierwszej miłości :)
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  19. Czarne trampki są bardzo stylowe. Chciałam kupić sobie podobne, ale jak zawsze wydałam pieniądze na urocze sukienki. :(
    ♡ cry-yumi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pamiętam jak z 2 lata temu był szał na te zegarki ;D. Uwielbiam te buty ;)

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. ostatnio właśnie chcę sobie kupić taki zwykłe czarne trampki i chyba się na nie skuszę :)
    obserwuję, trzymaj się ;)
    http://toffi-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tego typu trampki. Do tego czarne *-* Zegarek również bardzo mi się podoba :)
    ✿ Zapraszam do mnie!- kilk ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Co do tych plasterków, słyszałam że w ogóle nie działają :(( ogółem fajny post
    http://by-paulinqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja nie lubię pierwszej miłości, ale kto co woli :) Mam te plasterki i dobrze się spisują :>
    Obs za obs? Odpisz u mnie!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładny zegarek :) Też oglądam "Pierwszą miłość" ♥

    http://cappucinoworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny zegarek! Mam identyczne trampki, mega wygodne. Uwielbiam w nich chodzić :D

    Zajrzysz do mnie? Dopiero zaczynam, byłabym wdzięczna :)
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się zegarek ma cudny kolor!

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam pierwszą miłość! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. widzę, że nie tylko ja jestem maniakiem pierwszej mił♥ści xd

    http://marzeniempisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.