4 maj 2014

Moje ulubione blogi

[BARDZO NIEAKTUALNE!]

Cześć. Dziś taki krótki post, w którym przedstawię Wam moje ulubione blogerki i ich blogi. Napracowałam się bardzo, nie chciałam, żeby zbyt wiele się powtarzało i chyba udało mi się uniknąć błędów powtórzeniowych. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, zapraszam do czytania! :)
+ dziękuję Wam za 80 obserwatorów! Tyle czekałam na ten mały sukcesik i w końcu jest! ♥

*kolejność przypadkowa*


Bloga prowadzi 15-letnia Basia. Robi to z wielkim zaangażowaniem, jej posty są dokładnie przemyślane i różnorodne, zdjęcia przepiękne i dobrej jakości. Widać, że blogowanie sprawia jej przyjemność. Jest wrażliwa, uparta, chce spełniać marzenia i realizować plany. Na jej stronie znajdziemy DIY, outfity, lifestyle, oraz wiele pięknych zdjęć.


- czyli blog 15-letniej Agaty o przezwisku Szczurek. Jej posty są długie i przemyślane. Widać, że lubi to, co robi. Zresztą była nominowana do najlepszego bloga roku 2014 w kategorii blogi nastolatków. Agata porusza tutaj ważne kwestie życiowe, ale też pojawiają się posty z jej życia. Bloga prowadzi systematycznie, dodając dobrej jakości zdjęcia do większości swoich postów. W wielu z nich pokazuje swoje stylizacje. 



3. DEMORDIE
Demordie. Brzmi egzotycznie, a jest pseudonimem 16-letniej Weroniki. Jej bloga obserwuję już przez bardzo długi czas, a nadal mi się nie znudził. Autorka stara się pisać posty systematycznie, co bywa różnie, głównie przez naukę.  Prowadzi aktywny tryb życia, codziennie rano biega. Zachęca i motywuje do tego swoich czytelników. Jest optymistką, znajduje pozytywne rzeczy we wszystkim. Lubi podróżować, kocha tańczyć i poznawać nowe osoby. Pisze bardzo ciekawie, zdjęcia robi wspaniałe. Naprawdę warto zajrzeć na jej stronę! :)



Blog stworzony przez dwie 13-letnie siostry cioteczne. Posługują się ksywkami Mery i Blue, ale ich prawdziwie imiona to Marianna i Basia. Na ich bloga trafiłam poprzez jakiś konkurs, o ile się nie mylę. Możemy tu przeczytać o ich codzienności i podziwiać outfity. Nagrywają również filmiki na youtube.


Miejsce, w którym trzynastolatka Julita pisze o ważnych w życiu sprawach, typu asertywność, miłość, przyszłość, kłamstwo i wiele innych. Możemy też zobaczyć tu stylizacje, a czasami pojawiają się filmiki i posty z jej życia. July lubi czytać i pisać książki, słuchać muzyki i od niedawna lubi również blogować. W tym miejscu nie można się nudzić! ;)
Strona internetowa przesympatycznej nastolatki imieniem Sabina. Pisze bardzo ciekawie, a na jej blogu możemy zobaczyć piękne zdjęcia (jej pasją jest fotografia) i stylizacje, a także posty lifestyle. Bardzo ważny jest dla niej zdrowy tryb życia. Kiedyś nagrywała filmiki na youtube.

Czy któryś z moich ulubionych blogów jest też Waszym ulubieńcem?
Chcielibyście post o moich ulubionych youtuberach? 

21 komentarzy:

  1. Czytam wszystkie wymienione blogerki. Z resztą Binka i Mery&Blue to moje ulubienice :D
    Tak chcemy post o twoich ulubionych youtuberach.
    http://raspberry-strawberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię bloga Szczurka :)

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, że żadnej z nich nie znałam, ale muszę zajrzeć bo już po zdjęciach zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog i super wpis ! może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz mi w komentarzu , a ja zrobię to samo ;* <3
    Mój blog : http://polakate.blogspot.com/ *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytam wszystkie blogi, które wymieniłaś i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tylko Agaty bloga z tych tutaj ")

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardzo lubię July, ale nie czytam wszystkich z wymienionych. :)
    Post o youtuberach na pewno byłby ciekawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja znam i czytam tylko 3 blogi z wymienionych. Coraz rzadziej blogerki wymieniają lucy ;d agata górą ;d

    jurkowa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisane miodem uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja znam wszystkie blogi ale najbardziej podoba mi się Agaty ♥
    Może wspólna obserwacja? Odp. u mnie :)
    Mój blog - http://love-is-lovee.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Również uwielbiam blog Basi, Binki, Agaty, Mery i Blue :) Oprócz tych co pokazałaś to również czytam Lucy.
    Zapraszam do mnie:
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Również uwielbiam powyższe blogi :) Sa rewelacyjne. No to czekam teraz na ulubionych youtuberów :D
    Zapraszam do mnie - cztery-sciany-pierdoly.blogspot.com
    Buziaczki! x

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytam prawie wszystkie z powyższych blogów :)

    milky0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post!
    Mogłabyś u mnie poklikać w linki w najnowszym poście?
    Bardzo mi zależy, a dla ciebie to chwilka ;)
    Napisz w komentarzu jak mam się odwdzięczyć, a na pewno to zrobię :D

    0laa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam i czytam wszystkie blogi, które wymieniłaś ;) Są świetne!

    Obserwuję, może Ty też? :)
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog i desing !<3 Twój blog bardzo mi się podoba , jest taki ładny i przejrzysty


    ZAPRASZAM
    ♥Mój blog [KLIK]♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się takie posty. Też uwielbiam Pisane Miodem ❤️
    Całuje!

    www.frenchie-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim ulubionym blogiem jest www.schudnijsama.pl Laska schudła 17 kg w 7 miesięcy!! Ma fajne przepisy na zdrowe posiłki i doradza jak schudnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.