27 maj 2014

OOTD & wycieczka

Cześć, miśki!
Nie zapomnieliście wczoraj o swoich Mamach? Jakie prezenty od Was dostały? Ja swojej podarowałam róże, a moje siostry Rafaello i czekoladę. Od razu nas poczęstowała i ze słodyczy niewiele zostało. ;) 
Dzisiaj natomiast byłam z klasą na wycieczce. Pojechaliśmy do Multikina na lekcję w kinie o tym, jak zostać aktorem. Pan opowiadał bardzo ciekawie, zresztą sam się na tym znał, bo był aktorem występującym w teatrze. Co prawda o większości rzeczy wiedziałam, ale i tak miło było o tym wszystkim posłuchać. Później nadszedł czas na film pt. Chce się żyć. Zdobył wiele nagród filmowych, a Dawid Ogrodnik wspaniale wcielił się w rolę niepełnosprawnego. Jednak sam film niezbyt mi się spodobał. Nie lubię oglądać takich historii, bo boli mnie czyjeś nieszczęście, na dodatek tutaj pokazane było w drastyczny (?) sposób. Sama raczej nie wybrałabym się na ten film.



A dziś w końcu doczekaliście się outfitu! Tak dawno już miałam się wybrać na jakieś zdjęcia, ale nigdy nie miałam czasu czy nie chciało mi się przebrać.  Dlatego wczoraj postanowiłam, że pokażę Wam swój zwykły, codzienny strój. Wyszedł jednak gorzej niż w rzeczywistości (a ja jak grubas...), no ale trudno. Mam jednak nadzieję, że zdjęcia i sam outfit Wam się jednak spodobają!  
Biała bluzka to ciuch, który w mojej szafie leżał kilka miesięcy, ale za każdym razem nie wiedziałam, z czym go połączyć. Wczoraj nadszedł przełomowy moment i bluzka po raz pierwszy ujrzała światło dzienne. Legginsy, czyli coś, z czym rzadko się rozstaję w ostatnim czasie. Są o wiele wygodniejsze od spodni, i zamieniam je tylko na krótkie spodenki czy sukienkę. Do tego moje ulubione buty tego miesiąca, czyli czarne trampki; jako dodatki wybrałam ulubione kolczyki-perełki i bransoletkę z biedronkami, którą i tak mało widać na zdjęciach. Przy okazji możecie mnie znów zobaczyć, bo przez jakiś czas praktycznie się Wam nie pokazywałam. 




Jak wam się podoba outfit i zdjęcia?  Chcecie więcej stroi dnia?
Co podarowaliście wczoraj swoim Mamom?

15 komentarzy:

  1. U mnie wycieczki nie będzie bo za mało osób :(

    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię groszki na ubraniach :)


    ps. a u mnie? śliczna sukienka od sheinside do wygrania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dałam mamie kwiatki i bransoletkę :)
    http://lifee-by-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz :*
    zapraszam też do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stroj mega, ja mojej mamie dałam kosmetyki.
    Obserwujemy? ^^ Odpisz u mnie ;p Będę wdzięczna jak klikniesz w banner FakeTattoos.
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny outfit! Tez bylam na lekcji w kinie ale trochę wczesniej ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :) http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/problem.html nowa notka! zapraszam na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze ubrania :o
    http://adriannner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.