20 maj 2014

Sunny again

Witajcie!
Jak mija Wam maj? Mi, muszę przyznać, bardzo dobrze. Po kilkudniowych ulewach znów jest ciepło, wręcz upalnie. Już wczoraj było 22*, dziś 25*, a ma być coraz więcej! W piątek nawet 31*, jeśli wierzyć prognozom pogody. Warto było poczekać na takie upały! A jak ze szkołą? Tu trochę gorzej, bo mimo że zbliża się koniec roku szkolnego, moje oceny się pogarszają, zamiast poprawiać. Nałapałam kilka trój,  i to na własne życzenie. Jestem na siebie zła, ale nic na to nie poradzę. Nie chciało mi się uczyć, to teraz mam za swoje. Większość blogerek-gimnazjalistek ma takie wysokie ambicje, chcą mieć pasek na świadectwie. A ja co? Lenię się. Muszę się w końcu wziąć za te poprawy i naukę, ale na dworze jest taka piękna pogoda... Nic dziwnego, że mi się nie chce. Wolę wykorzystać ten czas aktywnie na dworze, a nie nad książkami. Jednak obiecuję, że wezmę się w garść i poprawię chociaż jeden przedmiot (zapewne będzie to biologia). 
Zostawiam Was z kolejnymi zdjęciami, z których jestem bardzo zadowolona. Jeszcze kilka tygodni temu moje fotografie były słabej jakości i źle wykadrowane. Teraz poprawiam się z każdym zdjęciem, zauważyliście? :)





Jak z Waszymi ocenami?
 Poprawiacie je z jakiegoś z przedmiotu?

31 komentarzy:

  1. ja mam jeszcze dużo sprawdzianów i kartkówek do zaliczenia,więc na razie nie mam pojecia jakie oceny wypadają mi na koniec roku :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maj mija dosyć pozytywnie, pogoda chyba wraca do normy :)
    Z nauką szaleją - sprawdziany za sprawdzianami, zero wolnego czasu :/
    I mądrze, trzeba korzystać z takiej pogody, na naukę przyjdzie pora ;)
    Zdjęcia naprawdę ładne, śliczny kotek!
    Pozdrawiamy serdecznie!

    http://thehauntedway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czy pozwolą Ci poprawić 3. Oceny mogły być lepsze, ale trudno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog, życze powodzenia w dalszym prowadzeniu;) Mam prośbe, czy moglabys polikac w linki, ktore podalam w ostatniej notce? Potrzebuje tego, a Twoja pomoc będzie niezbędna;)
    shootingdiamond.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna notka, a blog świetny <3!


    zapraszam na mojego bloga: http://justme-bloog.blogspot.com/ jeśli się podoba - zaobserwuj ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio się bardzo lenie ze względu na pogodę i zmęczenie :/
    onlydreams8.blogspot.com - klik ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne zdjęcia ! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam teraz dość dużo do poprawienia żeby mieć pasek, ale szczerze mówiąc też strasznie nie chce mi się uczyć.

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście mam spokój i nie muszę nic poprawiać. Zdjęcia rzeczywiście są coraz lepsze :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia :))

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja muszę kilka ocen poprawić ;\
    zapraszam do siebie :)
    http://andzia-o-o.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj faktycznie pogoda była super, nawet byłam w szkole w spódniczce :D

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdj.
    http://martiianddamian.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mi maj mija doskonala <333 W szkole luz i pogoda super :D Czego chcieć więcej

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje oceny są już w miarę poprawione. Czekają mnie ostatnie sprawdziany i kartkówki, a potem tylko czekać na wystawienie ocen :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny nowy post <3 takie lubię czytać najbardziej
    Blog taki inspirujący zazdroszczę :*
    czekam na nową notkę

    zapraszam aloohaparadise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia!

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło:) floralsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. a u mnie paseczek pewny <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia, uwielbiam jak jest tak ciepło :)

    Jeśli możesz, kliknij w linki w tym poście: http://mimblox.blogspot.com/2014/05/choies.html . Bardzo mi na tym zależy, w zamian mogę zaobserwować Twojego bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie też jest tak gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piekne zdjecia <3 U nas jest cieplo i przyjemnie :)

    xoxo
    Fash Fab
    Mozesz nacisnac na link do szortow pod stylizacja pod postem do ktory prowadzi ten link? Bardzo prosimy <3
    Instagram
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę dużo poprawić. :c
    http://alreadybeenandgone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wpadłam przez przypadek, ale zostanę na dłużej ♡ super blog , Pozdrawiam ♥

    ♛ jugii.blogspot.com ♛
    a może tak wspólna obserwacja?♥ jeśli tak zaobserwuj mnie i mi napisz, a ja się zrewanżuje ♡ :L

    OdpowiedzUsuń
  24. Typowe-wraz z poprawieniem się pogody następuje pogorszenie ocen. :D
    Jaaki kocur na pierwszym zdjęciu. ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ladne i ostre zdjecia ;) ja poprawiam fizyke :/

    http://kara-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczniusie zdjęcia , a najładniejsze te ostatnie :))

    http://tala-talaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. u mnie popraw jeszcze nie ma, ale nadal nawalają na nas zwykłymi sprawdzianami, kartkówkami i odpytywankami - mam dość !!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Eh też mi się nie chce teraz niczego poprawiać, jednak mus to mus :c
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Achh kociakowi dobrze ;3
    Świetne zdjęcia ;D
    Ja się cieszę, że jest tak ciepło, lepsze to niż deszcze w kółko ;)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, u mnie też ciepło :)
    Obserwuje! Wspaniały blog :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.