7 maj 2014

Wiosenny bukiet


Cześć, kochani.
Na dworze znów cieplutko, mimo że słońce schowało się za chmurami. Jutro ma być jeszcze cieplej i słonecznie, więc zapowiada się dobrze. :) Wczoraj i dziś pisałam próbne testy gimnazjalne. Nie we wszystkich szkołach jest coś takiego w pierwszej klasie, no ale trudno. Mogę się jeszcze bardziej przygotować do egzaminów, które będą w trzeciej klasie i zaznajomić się ze stresem.  Wczoraj była część humanistyczna, która poszła mi całkiem nieźle; natomiast dziś pisałam część matematyczno-przyrodniczą. Oba testy skończyłam ponad pół godziny przed czasem, jak większość osób z mojej grupy.  Jutro czeka mnie angielski, a w piątek niemiecki. Mam nadzieję, że jakoś to pójdzie, w końcu angielski mam już 5 rok. Trudniej będzie z niemieckim, za którym nie przepadam i myli mi się z angielskim. Pociesza mnie myśl, że jest to sprawdzian kompetencji, czyli naszych umiejętności, analiza tego, czego się już nauczyliśmy. :)

Dziś możecie zobaczyć zdjęcia mojego wiosennego bukietu, który zrobiłam prawie tydzień temu, w czwartek. Wyszedł mi całkiem niezły, bardzo mi się spodobał. Dlatego chciałam podzielić się z Wami tymi zdjęciami, mimo że niektóre nie wyszły tak, jak chciałam.





Jaka pogoda jest u Was? 
Pisaliście w pierwszej klasie gimnazjum próbne egzaminy?

16 komentarzy:

  1. ja miałam testy co roku, ale według mnie to dobrze ;) a teraz ciągle próbne maturalne :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia zrobiłaś ;)))

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skadrowane zdjęcia ;) Bardzo mi się podobają ;)
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie pogoda na razie także dopisuje, mam nadzieje,że będzie tak dłużej :D Świetne zdjęcia!
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny bukiecik, podoba mi się ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post, uwielbiam takie
    ciekawie piszesz :)!
    może chciałabyś wpaść do mnie?
    zapraszam!:* http://desire-and-have.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pogoda zmienna .. teraz pada deszcz, noo ja nie pisałam w 1 gimn testów próbnych :D
    Wzajemna obserwacja?Odp u mnie na 100% się odwdzięczę http://ireth1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam próbne testy dopiero w trzeciej klasie ;)
    Bukiet naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten wiosenny bukiet !
    natalia-lena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kwiatki!

    pozdrawiam i zapraszam,
    www.tutajmalwa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny bukiet ! Może obserwacja za obserwacje ? Jak tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, a ja zrobię to samo na 1000% ! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudny bukiecik <3
    Śliczne zdjęcia !
    Pozdrawiam
    ~~~~
    http://juliette-life-blog.blogspot.com/ -A to mój blog :) Jeżeli masz chwilkę wpadnij,a jak Ci się spodoba zaobserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten bukiet :) Bardzo podoba mi się twój blog. Zaobserwowałam cię :) Pozdrawiam :) Zajrzysz? http://blogkunegundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.