29 cze 2014

Miejsca, które chciałabym odwiedzić

Hello! Dziś mam dla Was post z listą 4 miejsc, które najbardziej chciałabym odwiedzić i zobaczyć. Wakacje niedawno się zaczęły, a to najlepszy czas na odwiedzenie nowych miejsc. Zapraszam do czytania! :)

Egipt
Zawsze chciałam tam pojechać. Jest na pierwszym miejscu na mojej liście miejsc, które chcę zwiedzić. Przede wszystkim chciałabym zobaczyć piramidy, sfinksa, zwiedzić muzeum egipskie w Kairze, pochodzić po pustyni... To jedno z moich największych marzeń! Zwłaszcza, jeśli widzę te wszystkie zdjęcia, czy też czytam o Egipcie w książkach. Chciałabym też bardzo wejść do jakiejś piramidy, podobno jest to nawet możliwe, ale drogie.

Londyn
Kto by nie chciał zwiedzić Londynu? Zobaczyć Big Ben'a, czerwone budki telefoniczne, London Eye, słynne autobusy, most Tower Bridge, Pałac Buckingham  i wiele, wiele innych. Podobno jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych miast w Europie, ale nawet to mnie nie zraża.


Nowy Jork
To miasto liczy ponad 10 tysięcy mieszkańców. Nic dziwnego, że wszędzie jest tłok i tłumy ludzi. Nie przepadam za tym, ale Nowemu Jorkowi to dodaje tylko uroku. Dla zwiedzenia tego miasta mogłabym znieść te niewygody. Miasto słynie z takich rzeczy jak żółte taksówki, Statua Wolności i Central Park, które bardzo często możemy zobaczyć na zdjęciach. Chciałabym zobaczyć chociaż te żółte taksówki na żywo.


Francja
Francja, kraj miłości. A w niej słynny Paryż, w którym znajduje się większość rzeczy, z których słynie kraj. Wieża Eiffla, Katedra Notre-Dame, Łuk Tryumfalny, Luwr, Disneyland - to tylko kilka miejsc, które najbardziej chcę zobaczyć czy też odwiedzić. Bardzo chciałabym tam pojechać i zrobić zdjęcie właśnie wieży Eiffla.

A Wy jakie 2 miejsca chcielibyście odwiedzić? 

35 komentarzy:

  1. Po co chcesz jechać do paryża, skoro i tak nie masz chłopaka??
    Żółte taksówki można zobaczyć np. w Warszawie, jest ich niewiele, ale są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebuję chłopaka, żeby jechać do Paryża. ;))
      A co do żółtych taksówek, to chcę je zobaczyć właśnie w NY, a nie gdzie indziej. :)

      Usuń
  2. Widzę, że chciałabyś wybrać się do Londynu! :) Gorąco Cię tam zapraszam, ponieważ jest świetny klimat. Ja chciałabym wybrać się na Karaiby i do Wenecji.

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny post czekam na kolejny
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  4. Londyn - to jest to! Bardzo chciałabym tam pojechać... Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bym chętnie odwiedziła Berlin i Bawarię. tak, uwielbiam Niemcy. oraz od zawsze interesuje mnie Ibiza :)
    zapraszam :) krysiastyle.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Australię!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym zobaczyć strasznie Londyn i Nowy Jork albo Los Angeles. Jejku takie moje marzenia. :))

    http://liveyourstyl.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy się tego nie zastanawiałam ;)
    zuuzolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam w Egipcie i było wspaniale <3
    Obs za obs?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam okazje być w Londynie kilka razy i jets naprawde cudownie!
    we Francji byłam, ale nie w Paryżu :)
    u mnie nowy post, zapraszam!
    klaudiaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bym chciała je zwiedzić. <3 Mam nadzieję że kiedyś je odwiedzę. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałabym pojechać do wszystkich! :D


    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Londyn i Francja :)

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/inspiration-from-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie byłoby pojechać do wszystkich, ale moim marzeniem jest pojechać do Londynu oraz Irlandii :) :p

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzę żeby polecieć do Nowego Jorku i nad zatokę Hudson *.*
    serdecznie zapraszam http://variouseverything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja bym chciała powrócić do pięknej i kameralnej Pragi, którą zwiedzałam w zeszłym roku. Moim marzeniem jest również podróż do Monako, Chile i Lwowa. Nie przepadam za takimi oklepanymi miejscami, które to wymieniłaś w poście.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najbardziej chciałabym zobaczyć Londyn i Paryż :D
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie się marzy Australia, całe USA i Japonia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W sumie za bardzo nie wiem, jaki kraj chciałabym odwiedzić. Jeżeli chodzi o Polskę, to marzy mi się wyjazd do Zakopanego :)


    MÓJ BLOG - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi marzy się zwiedzenie Włoch. Uwielbiam te państwo i bardzo chciałabym tam pojechać i zobaczyć wszystko. Zabytki, góry i ciepłe morze. Drugim takim miejscem jest z pewnością Francja. :)

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja byłam w Francji, za to marze o NY!
    Podobnież, jest magia w tym miejscu. Uwielbiam je! A nawet w przyszłości chciałabym tam zamieszkac. :))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mnie się marzy Francja i USA <3


    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. We Francji byłam, a chciałabym bardzo odwiedzic londyn! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja najbardziej chciałabym odwiedzić Paryż i Los Angeles *.* W Londynie już byłam i jest tam cudownie!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Paryż i Londyn to miejsca o których marze! Mam nadzieje, że kiedyś te marzenia się spełnią :))

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chce odwiedzić USA, Egipt Japonie, oby mi się udało i tobie też :))

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja bym chciał zamieszkać w Londynie ♥
    --------------------------------------
    Poklikasz u mnie w linki z ubraniami? :)
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2014/07/kolaz-sklepu-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  28. francja japonia <3 oby nam się udalo tam pojechać ;)

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bym chciała odwiedzić Miami i Los Angeles :)

    Zapraszam do mnie:
    http://klauuuudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Byłam w Londynie i wcale nie odniosłam wrażenia, ze jest jakoś bardzo zanieczyszczony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zwiedziłam Londyn i jestem nim zachwycona mimo że to było 4 lata temu to pamiętam to tak dobrze jakby to było wczoraj. Polecam ci to miejsce :) :* ♥
    ilovefruiit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.