13 cze 2014

Piąteczek

Cześć!
W końcu nadszedł weekend. Chociaż muszę przyznać, że ostatnie dni szkoły mijają bardzo szybko, chociaż nudno i monotonnie. Nauczyciele nadal wmuszają w nas wiedzę, jednak na lekcjach jest już luźniej i przyjemniej. Pod koniec czerwca mamy natomiast różne zabawy, np. 24 będziemy mieć dzień profilaktyki, 20-któregoś dzień dziecka. Bardzo spóźniony, ale lepiej późno, niż wcale. :)  Miło, że nauczyciele chcą nam jakoś urozmaicić te końcowe dni. Poza tym nic ciekawego się nie dzieje. Nie wiem, po co mamy chodzić do szkoły, skoro właściwie nic nie robimy. Oceny wystawione, 17 będzie konferencja, a potem już totalne rozleniwienie. Może chociaż uda mi się namówić mamę na przynajmniej jeden dzień wolnego... Ah, marzenia.

Codziennie idąc i wracając ze szkoły czy też z innego miejsca, mijam pewien krzew. Na początku tego miesiąca zaczął kwitnąć i wypuszczać białe kwiaty. Pachnie obłędnie, wygląda cudownie. Dzisiaj na zdjęciach możecie zobaczyć ten krzew, a właściwie jego kwiaty.




Chciałam Wam też podziękować za ponad 100 obserwatorów, w końcu się doczekałam takiej ilości. Mam nadzieję, że będzie Was przybywać jeszcze bardziej! :)

25 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia ^^, ale masz dobrze u nas w szkole jeszcze nie ma luzu. :) :) Pozdrawiam. :**

    http://paulixia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też juz mam lajty w szkole, śliczne zdjęcia :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia <3

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma takiego luzu, bo od kilku dni przygotowujemy bal trzecioklasisty i mamy kupę roboty, ale nie ma lekcji :) Piękny krzew :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 100 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne <3
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. super zdjęcia! też interesuje się fotografią! :) Gratuluję takiej ilości obserwatorów też mam nadzielę że kiedyś osiągnę taką liczbę :/

    http://snowgangg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!
    U nas też robi się już luźniej w szkole ;)
    Gratulujemy 100 obserwatorów! :)
    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ;) U mnie też już luźno ale wcale nie jest monotonnie, bo nauczyciele starają się nam te dni trochę urozmaicić :D Ja miałam spóźniony dzień dziecka o tydzień xD Ale fajnie, że w ogóle wam coś organizują ^ ^ Też w sumie nie wiem po co chodzić do szkoły po wystawieniu ocen skoro nic nie robimy ale przynajmniej jest fajnie i nie ma już tyle nauki :D
    Dołączyłam do twoich 100 obserwatorów i życzę dalszych sukcesów :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia:)

    Zapraszam do mnie, skomentujesz? Będzie mi naprawdę bardzo miło♥floralsecret.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne kwiatki c:
    u mnie również luźno, monotonnie ;-;

    yuki-and-shiro.blogspot.com - zapraszam do nas *3*

    OdpowiedzUsuń
  13. haha ja nie mam zamiaru chodzić już do szkoły- jaka ja zła XD
    śliczne zdjęcia :)
    miłego wieczorku,
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia :) Życzę teraz aby liczba obserwatorów powiększyła się jeszcze o jedno zero na końcu :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już tylko mam zamiar odwiedzić szkołę przez trzy dni. Świetne zdjęcia :).

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie 18 jest konferencja :)
    drugie zdjęcie jest cudowne , masz talent do robienia zdjęć makro

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne kwiatki;*
    gratuluję aż tylu obserwatorow!
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje, cudne kwiatki :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :*
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia.
    Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! :)

    alexshia-a.blogspot.com | pozdrawiam i zapraszam xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia :) Gratuluje ilości obserwatorów i życzę większych sukcesów :) !
    W wolnej chwili zapraszam do mnie - wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Te kwiaty wyglądają jak jaśminu :) Przepiękne są!

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post i bardzo ładny wygląd bloga ;))
    Kwiaty cudowne <3

    ZAPRASZAM - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam biale kwiaty, kojarza mi ske z taka swiezoscia... :))
    czas tak szybko leci, ja nawet nie wiem kiedy minal mi drugi rok studiow.
    Przepraszam, ze bez polskich znakow ale komentuje z telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Albo mi się zdaje albo to drzewo to jaśmin, ja też mam ten krzew :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.