24 cze 2014

Szkolny Dzień Profilaktyki

Cześć, słoneczka!
Co tam u Was słychać? Macie już jakieś plany na wakacje, które będą już za kilka dni? Ja żadnych na razie nie mam, stawiam na spontaniczność. ;) Chciałabym sobie przede wszystkim odpocząć i nadrobić zaległości książkowe, bo w roku szkolnym naprawdę brakuje na to czasu.
Dzisiejszy szkolny dzień był bardzo ciekawy, a to za sprawą dnia profilaktyki i dnia sportu. Wcale nie mieliśmy lekcji, a na dodatek skończyliśmy wcześniej. Na początku klasowo, po 10 osób na zadanie, braliśmy udział w różnych zadaniach sportowych, takich jak rzuty karne, rzuty osobiste itd. Po tym, gdy wszystkie klasy ukończyły te zadania, przyszedł czas na Paradę Kłamców. Najpierw mieliśmy zaprezentować swoje pomysły na zdrowe śniadania, później był quiz klasowy. Pytania nie były łatwe, a dotyczyły zdrowia (np. co to jest GDA) i innych podobnych spraw. Potem przyszedł czas na prezentację układów tanecznych. Nasza wychowawczyni wykazała się pomysłowością i postanowiła, że pokażemy układ... słoneczny! Wszyscy z chęcią przystali do tego pomysłu i byliśmy bardzo oryginalni wśród innych. :) No i na sam koniec została ostatnia atrakcja - mecz siatkówki nauczyciele kontra uczniowie. Szkoda tylko, że grali najbardziej wysportowani nauczyciele, w tym trzech uczących WF-u... Trudno,  i tak było ciekawie! 
W moich dzisiejszych planach jest też wizyta u babci, bo ma imieniny. Jak widzicie, dziś dzieje się u mnie dosyć dużo! Kolejne szkolne dni nauczyciele też nam urozmaicają, ale o tym napiszę Wam już kiedy indziej - post jest już wystarczająco długi! ;)



15 komentarzy:

  1. Ciekawy ten Dzień Profilaktyki :) U mnie niestety nie ma takich imprez w szkole..

    OdpowiedzUsuń
  2. moje wakacje też będą bardzo spontaniczne ;) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wyjeżdżam do Międzyzdrojów i to na tyle z mojego planu na wakacje ;D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z recenzją z najpiękniejszej nocy w moim życiu - koncertu 30 Seconds to Mars!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie wiem czy gdzieś pojadę, a jak już to wszystko będzie działo się spontanicznie. Fajne zdjęcia. :) :) Pozdrawiam :P

    http://paulixia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia *.*
    http://brzozowskyy001.blogspot.com/ - zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w szkole też z różnych okazji jak np Dzień Dziecka, czy Nauczyciela są organizowane mecze uczniowie kontra nauczyciele i większość składu nauczycieli stanowią wuefiści. Ale zabawa i tak jest świetna :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia , widzę że podczas tego ostatniego tygodnia szkoły macie ciekawe zajęcia!
    ja dziś nie byłam w szkole , jednak jutro idę bo mam próby
    rób więcej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  8. my dzień sportu mieliśmy dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pamietam jak u mnie w szkole byly takie akcje:D
    pozdrawiam!:) http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nigdy nie miałam dni profilaktyki :)

    Bardzo cię proszę, powiedz mi jak zrobić taki odstęp między paskiem bocznym, a stroną główną? Mam z tym wielki problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już tego nie pamiętam. ;/ Poszukaj tutaj : http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/2012/11/gotowe-kody.html lub tu : http://land-of-grafic.blogspot.com/2012/11/arkusze-css-dla-czytelnikow.html Tam to powinnaś znaleźć. ;)

      Usuń
  11. My takze skonczylismy wczesniej, o 10:30 :)
    Plany na wakacje.... hmm... bede leniuchowac :D
    Obserwuje i zapraszam- gabriela-favourite-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. łał cudne zdjecia :)


    http://nikkowska.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.