20 cze 2014

TAG: Kocham lato!

Hej! Lato zbliża się już wielkimi krokami, dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was letni tag. Zapraszam do czytania. :)

1. Jaka jest dla Ciebie idealna letnia temperatura?
Myślę, że to około 24°C.

2. Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?
Ogólnie średnio lubię się opalać, bo leżenie w miejscu szybko mi się nudzi, ale wybieram plażę. :)


3. Ulubiony look na lato?
Trampki, t-shirt i szorty. Nie trzeba nic więcej. Może to też być sukienka czy spódniczka.



4. Ulubiony letni napój?
Woda lub cola z lodem.


5. Wakacje w kraju czy za granicą?
Lubię je spędzać i tu, i tu. :)


6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?
Okulary przeciwsłoneczne oczywiście! Chronią przed słońcem i fajnie wyglądają. ;)



7. Letnie wakacje vs. zimowe ferie?
Letnie wakacje! Nie lubię zimna i chłodu, w zimie nie można robić też tylu ciekawych rzeczy, które można zrobić latem! 


8. Gdzie spędzisz wakacje w tym roku?
Jeszcze nie wiem, nie mam planów. Chętnie zostałabym sobie w domu, odpoczywając od szkoły i nauki. Zapewne będę też czasami wyjeżdżać z rodziną nad jezioro itp.


9. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?
Pocztówki lub jakieś figurki.



10. Ulubiony smak lodów?
Na lato zdecydowanie jest to miętowy. Oprócz niego lubię też śmietankowy, który jest dobry w każdą porę roku. ;)


11. Wakacje nad morzem, w górach czy nad jeziorem?
Zdecydowanie nad morzem lub nad jeziorem.

33 komentarze:

  1. ja również kocham lato! ;)

    zapraszam do mnie
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że mamy podobne gusta! Już nie mogę się doczekać wakacji!
    pozdrawiam: lusia-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh, ja kocham akurat morze. Nie wyobrażam sobie zebym żyła gdzies indziej. Tez uwielbiam ten sposób ubierania, a bez okularów przeciwslonecznych nigdzie nie ide. Kocham lody mietowe ale lody oreo tez wielbie, haha. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odpowiedziałabym podobnie:)

    zapraszam do mnie, może skomentujesz?:) mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag. Też nie lubię się opalać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tag, ja nie lubię długo się opalać :))
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look! :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam lubię się opalać xd + Kocham czytać te tagi ♥

    http://olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. napewno zrobie coś takiego w wakacje ;)

    Skomentujesz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Okulary to tez jest moja ulubiona rzecz która musze mieć w lato!;)

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy tag! :)
    Pozdrawiam,
    Michalinka
    pisanewoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. może też zrobię taki tag :)

    + h-ss-s.blogspot.de
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny tag ;) ja też o wiele bardzie wolę lato od zimy

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham wygląd twojego bloga *-*
    Robisz może wyglądy?
    Cudnaa ;*

    I mam jeszcze pewien problem : Jak zrobić ,, O mnie '' bo jak robie to można dodac tytuł. Każdy się uczy , dużo osób mnie obraza że nie umiem ;/ ja dopiero zaczynam ;/

    Mój blog [ klik]

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny tag! ;)

    rosy-roosy.blogspot.com | serdeecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Kolejny świetny post. Prowadzisz bardzo dobrego bloga. *.*
    Dodaję do zakładek, bo na pewno będę wpadać i sprawdzać, czy są nowe posty!

    Czy mogłabyś kliknąć w baner CHOIES na moim blogu?
    Odwdzięczę się obserwacją :)
    Zapraszam <3

    http://kate-and-her-world.blogspot.com/
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam lato :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny tag :)
    Zapraszam: http://babi-bloog.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak to prawda :) 29 stopni to idealna temperatura :)
    Mmm śmietankowe <33

    +Czy mogłabyś poklikać w kliki w najnowszym poście? To dla mnie bardzo ważne ( z góry bardzoooo dziękuję :))
    http://julcia-blog-dont.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny tag! też lubię morze! temperatura 29 stopni to coś wymarzonego, czekam na taką piękną pogodę! c;

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie idealna temperatura to jakieś 25 stopni. Fajnie też jak wieje delikatny wiatr :) Ale cóż, pogody nie można sobie zamówić.
    Pozdrawiam!
    fotografiamatyldy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny tag i odpowiedzi :) Też wolę morze :D Chociaż w górach są takie piękne widoki a nad morzem cięgle wiatr... :P
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne masz odpowiedzi ;D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny tag!
    Udanych wakacji!

    ~ zapraszam do mnie ~
    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny tag! Odpowiedzi też bardzo ciekawe:) Miłych wakacji życzę! :*
    http://madziksblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Też bardzo lubię taką temperaturę :)) Lato już właściwie jest, chociaż za oknem nie widać :/
    MÓJ BLOG klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny tag! Na wiele pytań odpowiedziałabym tak samo :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny tag mam zamiar zrobić też na moim blogu taki ;)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Swietny TAG!
    http://lucyfarnaef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajny tag ;)
    http://sunnycaalifornia.blogspot.com
    Początki są bardzo trudne,obserwujemy ? Wpadnij to duża motywacja dla mnie do prowadzenia bloga ;3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Śmietankowe lody najlepsze! :)
    Zapraszam do mnie, memoriesandoblivion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.