4 cze 2014

Ulubieni youtuberzy

Hej! 
Spodobał Wam się post z moimi ulubionymi blogami i chcieliście post o ulubionych youtuberach, dlatego pojawia się on dziś. :) Mam nadzieję, że spodoba Wam się tak bardzo, jak tamten, a może jeszcze bardziej? ;) Kolejność znów jest przypadkowa. Pod spodem macie jeszcze kilka kanałów, które również lubię oglądać. Zostały dopisane, bo mam dosyć sporo swoich ulubieńców. Nie zostały jednak tak szczegółowo opisane, bo post byłby za długi. ;) 


Osoba, która zdecydowanie zasługuje na miejsce pierwsze w moim rankingu ulubionych youtuberek to 18-letnia Olga Konieczyńska.  Nie gada o kosmetykach, nie nagrywa daily vlogów, nie nagrywa haul'i. Mówi na ważne tematy, ostatnio często pojawiają się filmy, które mają dużą dawkę humoru, i które naprawdę potrafią mnie rozśmieszyć, przykładem jest jeden z nowszych filmików, który możecie zobaczyć niżej.




Kolejną dziewczyną, której kanał bardzo przypadł mi do gustu, jest Magda. Mieszka w Kielcach, interesuje się modą. Ma ogromną kolekcję lakierów do paznokci, jak ze sklepu kosmetycznego. Nagrywa od 2012 roku, a jej kanał ma już ponad 45 tys. subskrybcji. Jest bardzo pozytywną osobą, a jej filmiki są długie i wciągające. Posiada również bloga, ale rzadko coś dodaje. 


Little monster, czyli 16-letnia Angelika. Możecie ją znać również z jej bloga http://littlemooonster96.blogspot.com/,  który powstał jako dopełnienie jej kanału na youtub'ie. Posty pojawiają się tam w stałych odstępach czasowych, tak jak filmiki.  Jej pasjami są moda i vlogowanie. Jest Belieber, Directioner, Simpsonizer, Smiler. W swoich filmikach pokazuje swoje nowości kosmetyczne i ubraniowe, możemy przeżyć dzień z nią, pooglądać TAGI. Jak widać, jej kanał jest bardzo różnorodny, każdy może znaleźć coś dla siebie. ;)



Co prawda nie interesuję się kosmetykami, nawet się nie maluję, ale kanał Marty spodobał mi się bardzo. Wkłada dużo pracy w swoje filmiki, które dodaje często (mimo że niektóre niezbyt przypadają mi do gustu). Ma 19 lat, rok temu przeprowadziła się do Wrocławia, gdzie obecnie studiuje na Uniwersytecie Wrocławskim. Na jej kanale możemy zobaczyć outfity, posłuchać o kosmetykach, spędzić z nią dzień. Czasami pojawiają się tu tagi i filmiki o innej tematyce niż uroda i moda. Marta prowadzi również bloga poświęconego modzie (klik!).


Kanał studentki Asi, która nagrywa nie tylko makijażowe tutoriale i recenzje kosmetyków, jak możemy się domyślać po jej nazwie. Znajdziemy tu również vlogi, outfity, haule, pogadanki. Jest osobą bardzo ciepłą, pozytywną i przesympatyczną, co możemy łatwo stwierdzić. Bardzo lubię jej słuchać, nawet jeśli mówi na temat, który niezbyt mnie interesuje. Do swoich filmików często zaprasza też gości, na przykład swoich braci. 


~ ~ ~ ~ 
Inne kanały, które też lubię oglądać :
  • Szparagi - damska wersja Abstrachujetv, których również oglądam; 
  • 5 sposobów na... - piątka bardzo kreatywnych facetów;
  • Cięty Vlog  - krótko i na temat!
  • Ssarusska - 16-letnia Sara mieszkająca aktualnie w Ameryce, pochodząca z Krakowa.
  • reZigiusz- co z tego, że nagrywa głównie gry, a ja jestem dziewczyną? Większość odcinków z grami jednak pomijam, chociaż zdarzają się takie, które obejrzę (i to w całości!). Na szczęście Remek nagrywa też inne filmiki, np. challenge, q&a...

34 komentarze:

  1. Kooocham zmiano, littlemonster96 oraz wobec *o*

    Zapraszam do nas ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie znam żadnego z nich :/ chyba muszę zajrzeć! :)
    onlydreams8.blogspot.com - klik ✿

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oglądam liittle Monster96 :))) ciekawy post zobaczę pozostałych youtuberów

    U nas nowy post - zajrzysz i skomentujesz ??

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I <3 Zmiano. :D

    http://gusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tych, które wymieniłaś, regularnie zaglądam jedynie na kanał ssarusski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Regularnie wchodzę na profile tych dziewczyn. :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Wobec Obiektywu, Zmianoholiczkę, LittleMooonster96 i MsDoncelitta! Oglądam ich filmiki i przeglądam blogi każdego dnia! Kocham je <3

    berrysmilee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajni ulubieńcy, ja również lubię zmianoholiczkę i wobecobiektywu :)

    Zapraszam do mnie: kindziamindziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znam i bardzo lubię te vlogerki :>
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny Post :)
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog i super zdjęcia, piszesz bardzo ciekawie, powodzenia w dalszym blogowaniu :) ♥


    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. również lubię wobec obiektywu! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham szparagi i wobec obiektywu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również oglądam te youtuberki :)
    Prosiłabym o poklikanie w banner szczególnie na pasku bocznym i w linki na moim blogu :)

    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej kochana! fajny post..powinnaś pisać takich więcej na swoim blogu ;) zdjęcia też mi się podobają :) Może OBS=OBS? Zacznij a ja odwdzięczę się tym samym jeszcze dzisiaj. juliandjuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza youtuberka jest bardzo popularna według mnie *-*
    http://milenaabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy temat post :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też oglądam "wobec obiektywu" ! <3

    co powiesz na współprace ? :)
    odpisz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych youtuberek, ale zaraz zabieram się za przeglądanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Wobec Obiektywu ! <3
    Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ; >
    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny desing bloga, zdjęcia bardzo dobrej jakości. :) Twoje posty przypadły mi do gustu, oby tak dalej! ♥

    http://petmalimi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam większości, chętnie ich obejrzę :)
    Jeżeli masz ochotę to możemy wymienić się obserwacjami. Jak coś napisz u mnie na blogu :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Też lubię szparagi, ale moimi ulubionemi youtuberkami są Lucy i Szczurek :)
    Poklikałabyś u mnie w linki w poście? Zabiegam o współpracę i to na prawdę dla mnie ważne. Oczywiście się odwdzięczę! :>
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/2014/06/colage-for-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądam Wobec Obiektywu jest genialna <3
    Obserwujemy? Jeśli tak pisz u mnie ^^
    http://kikablog2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wobec obiektywu, zmianoholiczke i pannę Joanne też lubię oglądać hah :)
    pierwsze co rzuciło mi się w oczy to przejrzysty design także najbardziej pluss ;)
    obserwuję, trzymaj się :)
    toffi-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog ,3 obserwuję :)
    kamila-and-kamila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny wygląd, fajny post czekam na kolejny
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post :)
    Wygląd bloga masz niesamowity *-*
    Może obserwacja za obserwację?
    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam oglądać Zmianoholiczkę, MsDoncellitę, Pannę Joannę Makeup :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Widze że mamy podobne upodobania :D
    Ja jeszcze uwielbiam oglądac różnego rodzaju zagraniczne kanały np Zoella czy Sprinkleofglitter
    http://ambasadaspokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze odpowiadam TUTAJ.
Nie uznaję obserwacji za obserwację, ani spamu typu ''Świetny post linkxyzdf.blogspot.com'', takie komentarze będą jak najszybciej usuwane.